bambi

Sommarstress

God morgon! Igår kväll så tog jag och bakade lite bröd så imorse så väntade den bästa frukosten, hembakt bröd! Så gott!

Idag ska vi försöka komma ut och bada lite. Vi ska höra med några vänner om dom vill med. Jag blir lite stressad av fint väder + helg, eftersom jag vet att alla andra är lediga så känns det som att vi måste skynda oss dit för att få en någerlunda bra plats. Sen så är det ett stressmoment bara det är fint väder här i Sverige... för då måste man passa på och vara ute så mycket som möjligt för man vet inte om det kommer att regna i 3 veckor i sträck sen.....
#1 - Linda

Ser ju så gott nu - ha en bra helg :-)

#2 - Pingla

Blir nästan passiv när strandbesöket blir så stort projekt ;man ska måste stressa till stranden, fixa matsäck, hitta parkeringsplats, hitta strandplats mm

Det blev så stort projekt att jag stannar i trädgården och badar i vattenspridaren i stället (fast jag är vuxen ;-) ).

#3 - annsan_s

Ser ju verkligen gott ut! Ha de gott i värmen. Kram

#4 - Anonym

Håller nog med, strandprojekten blir ibland fööör stora..och då blir jag stressad. Jag har varit stressad hela det här året, för mycket, och behöver ta det lugnt så jag försöker att planera så lite som möjligt!

Man kan åka på en picknick på stranden på kvällen precis när man känner att "det vore kul", då blir det inte lika hypat. Köpa med sig sallad och steka pannkakor till barnen att ta med. Sedan bara njuta..