bambi

Supersnälla sambon
Min otroligt snälla och underbara sambo har sagt att han kan ta Zack imorgon bitti också! Han tyckte att jag skulle få sova ut på helgerna när jag inte kan det under veckodagarna (när jag är på jobbet). Så himla snällt av honom... så snäll var ju inte jag när jag var mammaledig och han skulle skriva på sitt examensarbete... men så kan han sova närsomhelst och hursomhelst. Han brukar ibland ta powernaps på universitets bibliotek, sittandes och lutandes över bänken... så skulle jag aldrig kunna sova!
#1 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

vardagslyx! =)

#2 - Nina

Å så där snäll känner jag att jag BORDE vara. Men det är jag inte. Fast i morgonbitti ska han få sova mannen, på hans första semesterdag. Bra att du "peppade" mig till det.

#3 - Dennis - 17 år och pappa

Lixigt! :D