bambi

Tårta på tårta på tårta

Idag tackade vi alltså av två stycken kollegor på jobbet. Först så var det kladdkaka för att tacka av den första kollegan - jag tog inget. Sen så var det dessa två tårtor för att tacka av nästa kollega - jag tog inget. Sen så åt vi middag nu på kvällen, med flera pajer till efterrätt - jag tog inget.

Jag känner mig jättenöjd att jag kunde stå emot frestelsen. Jag är faktiskt inte så ledsen över att jag hoppades över alla godsaker... nu på kvällen när jag sitter här hemma så hade det inte gjort någon skillnad om jag hade ätit den där tårtbiten..  Den lilla njutningen den ger är inte värd dom extra kilon som kommer på köpet...
#1 - mammagladh

Åhh, vad smaskigt! Tänk vad olika det kan vara... Jag har problem med att hålla mn matchvikt, jag bara tappar kilon.



Vilken tur att det löstes sig halvbra med bilen!



http://mammagladh.blogg.se

#2 - Linda

Vad duktig du är som kunde stå emot dessa goda tårtor :-) kram Linda

#3 - Bröllopsbloggen

duktig du är.. ja sitter här med en godisskål som va över från i lördas.. sen gnäller ja i morgon över att åh måste gå ner så jag är fin i brudklänningen...

suck....

#5 - Cissi

Idag ska min man handla ingredienser till "ditt" godaste LCHF-bröd, för på lördag ska jag börja trappa upp...:-)

Jag har gått ner 4 kilo redan!