bambi

Den nya kattsanden
Sambon var tvungen att köpa en annan sorts kattsand än den vanliga kattsanden. Men detta är mer papper än sand. Varje gång jag går på toaletten så ser jag kattlådan i ögonvrån och jag tycker att det varje gång ser ut som såna där larver à la Fear Factor. Se själva:

#1 - anna

ja usch ja

#2 - Johanna

Jag håller med dig! Fyannamig!

Larver ger mig enorma rysningar!!

#3 - Duracellmamman

Hej!

Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!



Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.



Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

#4 - Duracellmamman

Hej!

Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!



Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.



Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

#5 - Rebecca

Uscha! Innan jag ens läste din text till detta inlägg så tänkte jag på larver.



Hittade hit från Jessicas (banditkoll.blogg.se)

#6 - Nina

usch ja det ser verkligen ut som larver ryser sånt där klarar ja inte av :P



men det är sånt där sand som suger åt sig en massa va? och knappt luktar då katten gjort sitt?

#7 - Linda

Den kattsanden tycker jag (som har 4 katter) ej om alls. Utseendet skiter jag i men det luktar kattpiss i hel ahuset om jag använder den. Inte bra och det vill man ju undvika.

#8 - sofie

Ja usch.Inte alls trevligt :)

Vi använder kristaller till våra katter, det är helt luktfritt och ser absolut inte ut som larver! =)

Går att köpa på Coop exempelvis ;)

#9 - Emma

kan bara säga en sak och det är katt kristaller. Finns båda på ica och tex djurmagasinet. De är helt oslagbara!! Vi har 2 katter och vi byter ca var tredje vecka, de luktar inte något och enkelt att använda och rensa. Kan inte bli lättare, går dessutom spola ner i toan.

#10 - Linda

Hihi, ja det ser nästan ut som larver! Vad är det för nån "sand"? Tycker jag har testat det mesta här hemma, men hittar inget jag gillar till 100%! Med fem katter blir det ju en del besök på kattlådan...

#11 - Caroline Erlin

Usch jag trodde att det var larver innan jag läste texten.

#12 - Micaela

Läskigt! Ser faktiskt ut som larver.