bambi

God morgon!
Idag var det min tur att stiga upp tidigt med plutten. Jag tyckte det var lite orättvist eftersom jag ska ju till jobbet idag... men det argumentet bet inte på en trött sambo. Han tyckte att det inte var samma sak att man ska till jobbet som att man ska jobba...

Men vi ska nog inte klaga så mycket för det funkar väldigt bra att inte ta upp plutten innan kl.6. Nu förtiden så vaknar han nästan prick kl. 6 varje morgon. Ska man kanske försöka ändra det till kl.7 då istället? Nee... det kanske är alltför egoistiskt...

Men plutten brukar bara vara vaken ca 2 timmar sen somnar han igen för att sova nån timme till.... då borde det väl ändå vara bättre om han sov den timmen direkt på morgonen istället för att ha denna korta vakna period på ca 2 timmar?

Tankar från en trött bambi...
#1 - maria

Hej. Missa inte efter10 på kanal 4 nu om 10minuter, odd molly tema :)

#2 - Lisa

Kanske kommer sommartiden i helgen mycket lägligt för er! Man ställer ju fram klockan, så vips kommer han vakna prick 7 istället :-)

#3 - Jempajenny

Tips! Intervju med Per Holknekt på TV4 nu!

#4 - Anna, mamma till 2 sessor

Min Nora gör också så. Hon vaknar ca 06.30 varje morgon, sen kl 09.00 är hon astrött igen och sover 3 timmar ute i sin vagn! =/ haha.



Bra intervju med Per Holknekt. Han var alldeles rörd när han pratade om dottern, missbruket mm

#5 - Anna Kaagaard Kristensen

När Oskar var liten så jobbade min sambo ofta dubbla pass så jag tog honom varje morgon förutom ett par gånger, tidgt varje morgon, det sög :D