bambi

God morgon
Jag har massvis att göra idag! Så jag frågade sambon, som är hemma, i fall han ville gästblogga idag... men det gick inte att övertala honom. Han säger att han har så svårt för att "babbla på". Men jag kan försöka tjata lite till... tänkte att han kunde berätta om pappalivet, hur det är att plugga juridik eller nåt sånt...

Nåja... fick lite tråkiga nyheter nu på morgonen men ska försöka tänka på annat. Ska bland annat iväg och hämta ut min tredje goodiebag som jag vann på Katrins goodiebag!
#1 - Tia

Ha ha! Det skulle min man ALDRIG göra heller. Han fattar inte hur man kan ha ngt att skriva flera gånger om dagen. Men det har man ju inte alltid. Men man skriver ändå :-). Iaf jag! Ha det bra!

#2 - Anna Kaagaard Kristensen

Jag skulle ALDRIG be min sambo att gästblogga han stavar som gud jag vet inte vad, minst tre ord i varje mening blir fel :D

#3 - Sanna

Ha ha känner igen det där !

Jag o min man har ju egentligen bloggen ihop.

Men det han lägger ut är oftast roliga bilder eller någon film men skriver nästan aldrig :-)



Vi har föresten anlitat städhjälp, kolla gärna in o kolla på bilder från när de städade ! :-)

#4 - Sanna

Ha ha känner igen det där !

Jag o min man har ju egentligen bloggen ihop.

Men det han lägger ut är oftast roliga bilder eller någon film men skriver nästan aldrig :-)



Vi har föresten anlitat städhjälp, kolla gärna in o kolla på bilder från när de städade ! :-)