bambi

Goodiebag


Har varit iväg och hämtat ut min tredje goodiebag som jag har vunnit hos Katrinsgoodiebag.se. Denna gång så var allt i en stor ryggsäck. Ryggsäcken är en picknickväska med allt man behöver för picknicken, tallrikar, bestik, en liten skärbräda, tandpetare, mm.

Inuti ryggsäcken fanns rengöringskräm, lösnaglar, lyckoamulett, deodorant, mm. Det ska bli kul att testa! Är det någon mer som har haft lyckan på sin sida och vunnit nåt hos Katrinsgoodiebag?

#1 - Carin

Ville bara berätta att vi har hittat det perfekta hemmet till Skipper! Han kommer att få det helt perfekt där! Vi är jätteglada allihop, det känns så bra! Kram Carin

#2 - Elina

Hur har du sån tur? Har aldrig vunnit något alls.. :(

#3 - Anonym

Wow! Trevligt. Jag älskar goodiebags!

#4 - tia

Wow! Trevligt. Jag älskar goodiebags!

#5 - Josephine

Hur gör du? Jag är inne varje dag och prövar lyckan hos Katrin men icke.. Har du några tips? =P

#6 - Sasse

Heej! Jag har också vunnit katrins goodiebag två gånger. Det står i min blogg vad jag vann, men det du vunnit verkar vara mer spännande än min :D jag vann min andra goodiebag idag! Tävlar du fortfarande? Ha det fiiint!

#7 - Sasse

Skrev dock fel bloggadress =/

#8 - Sasse

Skrev dock fel bloggadress =/