bambi

Helt slut...
Usch, det gick inte alls något vidare på högskoleprovet! Enligt mina beräkningar så höjde jag mig nog bara med 0,1 från förra året, om jag har tur 0,2 eftersom jag ligger nog på gränsen.

Allra allra sämst gick orden... hade hur många fel som helst! Men matten (NOG) gick bra, och den hade jag pluggat mest på under veckan. Så det är skönt att mitt pluggande gav lite resultat i allafall!

Men nu är jag helt slut i huvudet. Hjärnan har verkligen gått på högvarv hela dagen, men det är skönt samtidigt också! :)

Känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig och sova för natten nu... puh...
#1 - Marie

Jag läste nåt om någon misshandel under högskoleprovstiden? Hmm...?

#2 - Pernilla

Tittar bara förbi i all hast. Försöker besöka de som skall gå på mammablogg galan i sommar.

Du ser ut att ha en intressant blogg så jag kommer helt klart läsa lite senare.

Lägger till dig i mappen jag skapat på bloglovin med de andra mammorna som skall på galan. Hoppas det är ok med dig.

Skall ni släcka ner?

#3 - Anna

Svar om Earth Hour i min blogg nu :)