bambi

Ska man kissa i badkaret?
God morgon! Här hemma är inte allt lika gott som vanligt då sambon igår kväll hade sönder vår toalett! Vi har ju varit förkylda och snytit oss en massa... så det låg nog en del papper i toaletten när han skulle göra nr.2 och så spolar han inte innan och då blev det stopp! Not nice!

Som tur var hände detta efter jag hade gått och lagt mig och så hände det söndagkväll och inte fredagkväll. Sambon ringde fastighetsskötaren imorse som inte kunde komma förrän efter kl. 12 idag!! Men vart ska jag kissa tills dess frågade jag sambon? -I badkaret, svarar han. Hmmm... jag sprang ner till tvättstugan för att där finns en toalett medans sambon fortfarande var hemma. Men det är ju inte så lätt att springa ner dit med Zack i famnen. Eller ska man hålla sig till kl.12?

Nu har jag iallafall något jag kan använda i våra gräl i all framtid: -Jag bajsade i allafall inte sönder vår toalett!
#1 - Agnieszka

Haha... ja det var ju smidigt av han... alltid kul att få sig ett gott skratt såhär på morgonen!

kram

#2 - Jempajenny

Fniss! Vilken grej!



Vi har haft stopp i holken ett par gånger här hemma. Dock har vi ingen fastighetsskötare att ringa, då vi bor i villa....

#3 - Amanda

Men usch ad besvärligt! :oP Så där hade i det för ett tag sen också. Ingen höjdare alls!

#4 - anna

hihi.. det är då man inser hur bortskämd man är med att ha toalett! bara två timmar kvar nu då.. =)