bambi

Sommardröm
Det var en läsare som efterfrågade bilder på min nya klänning: #953 Shottis & Kobe Dress.

Och här kommer en massa bilder på min nya älskling, i en massa Odd Molly kombinationer (klicka på bilderna för att förstora dom, på vissa av bilderna ser man även Zack i bakgrunden. Ursäkta den smutsiga spegeln!):


odd molly shottis & kobe dressodd molly spoiler underdressodd molly outfitodd molly outfit
#953 Shottis & Kobe Dress + #749 Spoiler undress


odd molly shottis & kobe dressodd molly everyday long cadiganodd molly outfit
#953 Shottis & Kobe Dress + #336 Everyday Long Cardigan


odd molly shottis & kobe dressodd molly smallville koftaodd molly outfit
#953 Shottis & Kobe Dress + #665 Smallville Long Cardigan


odd molly shottis & kobe dressodd molly Imagination Wrapodd molly outfit
#953 Shottis & Kobe Dress + #879 Imagination Wrap


odd molly shottis & kobe dressodd molly diary cardigan
#953 Shottis & Kobe Dress + #878 Diary Cardigan



Snygga detaljer, älskar det lila mot det röda!

 odd molly shottis & kobe dress
Den är som ett konstverk, helt underbar!
#1 - Katinka

Åhh, vad fint! Jag tycker speciellt om kombinationen med Imagination Wrap faktiskt. Var nere och tittade på den klänningen på Milk & Honey idag, men den är nog lite för färggrann för mig. Däremot hade de massor av Imagination Wraps kvar och det blev jag riktigt sugen på...

Phuu.. tar det aldrig slut med detta Odd Molly begär...

#2 - fia0411

Gillade nummer 3 och 5 mest :)

#3 - Marja

Hejsan !



Jagr läst din blogg en längre tid och gillar dina Odd Molly inlägg. Jag är också lite besatt av Odd Molly kläder och speciellt klänningar. Nu så såg jag att du hade införskaffat en Lila Spoiler dress och jag undrar om du vet vart man kan få tag i den röda , för jag har hittat den i storlek 0 och de kan jag ej tyvärr ha. Ha en trevligt dag :)

#4 - Sandra Forsberg

Riktigt snygga kläder!