bambi

Tävling! Rösta på din favorit leksak hos Ekolek.se och vinn den!

Ekoleks
mål är att kunna erbjuda leksaker som uppfyller de krav som många konsumenter numera tycker är självklara för andra produkter, som livsmedel och barnkläder. Men just ekologiska leksaker brukar vara svåra att hitta, men då finns denna underbara webbutik med bara ekologiska leksaker!

Och nu har ni, mina underbara läsare, chansen att vinna en valfri leksak från Ekolek.se.

För att delta i tävlingen: Gå in på ekolek.se. Titta runt bland deras sortiment och rösta på vilken leksak som är din favoritleksak (obs! Lekhusen ingår inte i tävlingen). Skriv vilken leksak du röstar på i en kommentar tillsammans med antingen din mailadress eller bloggadress. Om en vecka så drar jag en vinnare som vinner just den leksaken den har röstat på!

Tusen tack till Ekolek.se som sponsrar denna tävling!!

Följ gärna min blogg på Bloglovin'
bloglovin
#1 - emma

meja vill gärna vara med och tävla och vår favorit är mjukismasken :)

#2 - Agnieszka

Är gärna med och tävlar, våran favorit är Stora Hug A Planet, tänk att samtidigt som du leker med barnet så kan det lära sig länders namn och vart dem ligger!

kramar

#3 - Ann-Louise

William vill gärna vara med och tävla och hans favorit är teddybjörnen!

#4 - Jennie

Alma önskar sig den där stora jordgloben (Hug a planet)... Vi får väl se om hon har tur denna gången ;-) !!

#5 - Mia

Hej! Lisa vill gärna vara med och vi röstar på textilkritorna!

#6 - Anna-Karin

Vilken underbar sidan!

Om jag vinner skulle jag välja Stor Hugg-a-planet. Jag skulle ge den till min systers son Andreas som önskat sig en jordglob i flera år. Denna är ju mycket häftigare än en som står på ett stativ.

#7 - Nina

Jag röstar på Hug-a-planet!

Skulle ge den till mina barn som älskar att resa och alltid vill lära sig om nya platser =)

#8 - Lena

Min favoritleksak är den stora hugg-a-planet. Vilket perfekt sätt att börja lära sonen geografi. Och innan han blivit så stor kan man ju leka med den.

#9 - sofie

Hej!

Ta en titt på min blogg, jag har gjort om min design, helt själv! =)

Kram!

#10 - Linda Andersson

Theo önskar att vinna med min hjälp, han vill gärna ha "hug a planet" den stora. Dessutom så gillar min dotter att lära sig om jordens alla länder, så även hon skulle tycka om den!

#11 - anna

Thea och jag är med och tävlar! Tycker att klosspusslen är fantastiska! Skulle vilja ha det med bondgårdsdjuren på om vi vinner!

#12 - Elin

Jag skulle välja "Soldriven miniracer" som jag vet att Edvin skulle älska :)

#13 - Jempajenny

Agnes och jag är med och tävlar!



Om vi vann skulle vi vilja ha en stor Hugg-a-planet. Vad passar bättre till en SO-lärares dotter?!

#14 - kiznic-Ung mamma

Klossar stad & slott eller Stor Hugg-a-planet =)



Håller tummarna =D

#15 - angela

Hejsan!

Tänkte sätta igång o måla lite med pojken här hemma o kritorna jag har e inget bra. Jag gillade därför de Konformade barnkritorna. Verkar som dom e bra.

#16 - Jessica

Vi är självklart med och tävlar!

Neo skulle älska den stora hug-a-planet, då han älskar bollar och lite längre fram kanske vill lära sig lite geografi. Så den röstar vi på! :)

#17 - Anna Corbeek

Hej!

Jag som så många andra skulle så gärna vilja ha den stora mysiga hugg-a-planet.

Det kan väl behövas när ens mamma är från Sverige, pappa från Holland och man bor stora delar av året i Spanien... eller?



hoppas hoppas

#18 - En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag röstar på Jordgloben "Stor hugg a planet"



Den tyckte jag var häftig och sen kan de verkligen komma till användning när barnet blir äldre.



Jag har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-en-leksak.html

#19 - Jeanette

Min favorit är Happy Mais. Helt genialt! Så bra att när det går sönder eller barnen tröttnar så blir det inte till skräp utan till jord.

#20 - SoffiZ- Oliwers mamma

Min favvo är "Hugg-a-planet" Modell stor. Så himla smart!!!=)

#21 - SoffiZ- Oliwers mamma

Min favvo är "Hugg-a-planet" Modell stor. Så himla smart!!!=)

#22 - Christel

Happy Mais stor box



Skulle vara underbart att vinna denna till vår store, lille kille som fyller 4 i april. Vi är väldigt måna om att lära barnen att tänka rättvist och miljövänligt, så det i sig är ju underbart med dessa leksaker - men så är han också en pysslare av stora mått som älskar att klippa, klistra och greja ihop nya saker av allt möjligt!! Han skulle älska det!!

#23 - Linda

Min favorit måste nog bli Mjukiskanin, tänk så bra för små bebishänder med två långa öron att dra i! :)

#24 - Jeanette

Min favorit är Happy Mais. Helt genialt! Så bra att när det går sönder eller barnen tröttnar så blir det inte till skräp utan till jord.

#25 - Cinsaga

Thea och Olle skulle också vilja ha den superfina stora jordgloben "Hug a planet". Tänk att ha hela världen för sina händer.

#26 - evamar

Vi har röstat och kommit fram till att klossarna Stad och slott är roligast för att man kan leka med dem tillsammans.



Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/leksak-10-mars.html

#27 - Cinsaga

Thea och Olle skulle också vilja ha den superfina stora jordgloben "Hug a planet". Tänk att ha hela världen för sina händer.

#28 - Sofie

Favoriten är Baby Hugg-a-planet. Vilket bra sätt att lära sig om världen på!

#29 - Jeanette

Min favorit är Happy Mais. Helt genialt! Så bra att när det går sönder eller barnen tröttnar så blir det inte till skräp utan till jord.

#30 - Anna-Carin

Vilken kul tävling...jag röstar nog på...teddybjörnen....vem vill inte ha en sådan?

#31 - Cecilia

Det verkar som att "Hugg-a-planet" blir etta på favoritlistan! Vi röstar också på den stora planeten eftersom barnet lär sig lite geografi på köpet.

Min dotter Mirjam har en svensk mamma, en italiensk pappa och kusinerna bor i Tyskland så det hade varit perfekt att kunna visa henne på den kramgoa globen var alla släktingar befinner sig. :)

#32 - Erika

Jag vill vinna en mjukismask.

#33 - Sagolikt by Perla

Min sessa Emilia älskar SPEL och skulle gärna vilja vinna spelet Pandabo =)

#34 - Therese - Lurans blogg

Jag och min dotter Luran fastnade för Ekoleks förkläde Sunkist i grönt - perfekt när vi ska baka, måla och laga mat tillsammans!

#35 - Jenny

Mårten och Mattias kom just hem från Nya Zeeland och skulle gärna vilja ha en stor Hugg-a-planet så att de kan se var vi har varit egentligen. Långt bort var det i alla fall. :-)

#36 - Malin L

Hej

Jag fastnade för klosspussel djungel. En perfekt present till en kompis son som fyller 1 år i april.



/Malin L

malinlofving(at)gmail.com

#37 - Marlene

Min favorit sak var nog den soldrivna gräshoppan :-)

#38 - Olelsi

Vilken trevlig tävling, min grabb som fyller 4 år den 9 mars röstar helt klart på bilarna. Soldriven mini- racer.

Vilken tuff bil...och som drivs av solen, då slipper man köpa batterier. Helt kanon tillägger jag som mamma!

Länkade:

http://olelsi.blogg.se/2009/march/var-med-och-tavla-om-en-leksak.html



Kram Nettan och Olowf i Hälsingland.

#39 - Laura

Jag gillade Hug-a-planet:-) Den skulle min lilla Molly få.

#40 - Andreas

E-racern var tuff, den skulle min lilla flicka kunna ha roligt med.

#41 - Linda

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ge min gudson Melker E-racer bilen, för han har massa av sånt hemma och föräldrarna vill att han ska samla på såna bilar. Det skulle bli en perfekt födelsedagspresent till honom i 1 årsdag (5 april) :P

#42 - Eva [Marius mamma]

Jag får passa på och tävla på samma gång. Förklädena tyckte jag var fräsiga (bland mycket annat!), men E-racerbilen kunde också vara fin födelsedagspresent till sonen. Något av det skulle jag iaf vilja ha OM jag skulle vinna.

#43 - MrsH

Svårt att hitta èn favorit.. Men "Happy Mais" var något nytt och spännande! (Håller tummarna för en box.)

#44 - Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Min favorit var absolut den stora "Hugg-a-planet". Gosig och lärorik på samma gång!

#45 - nina k

favoriten är Mjukismask. min lilla pussgurka skulle älska den

#47 - Jennie

Vi vill också vara med! Favoriten är som för många andra, Hug a planet! Ha det bra.

#48 - Hanna

Hej! Jag vill förstås också tävla och hoppas på att få vinna den stora hug a planet.

#49 - Angelica

Mjukishunden var våran favorit :)

(Blårandig hund med långa, greppvänliga öron och en liten pingla)

#50 - Trulsa

Jag måste ju säga att "hug a planet" mjukisbollarna är min klara favorit. En sån hade jag uppskattat lika mycket som min dotter :)

#51 - Pippi

Vi vill vara med och tävla! Gillar mest Stora Hug-A-Planet! :)

#52 - Fröken Eko

Hej!



Vill också vara med och tävla :)

Min favoritleksak är Teddybjörnen.



La in en bildlänk till tävlingen på min blogg, hoppas det är OK!?

#53 - siddika shereef

Leksaker till barnen är viktigt som sol i varan liv.

#54 - Jenny

Jag skulle vilja vinna ett klosspussel med småkryp till min Albin. Mvh, Jenny