bambi

Tävling - Vinn Fresh Look färgade linser och en VooDoll

I vinstpotten ligger ett set med färgade linser från Fresh Look i färgen Brown med en liten flaska linsvätska (värde 219 kr.) och en Fluffbabe Darling VooDoll (värde 99 kr.).

Fluffbabe Darling gör som hon vill och hon förtjänar det. Fluffbabe Darling garanterar att ditt liv aldrig blir tråkigt. Hon ger dig den droppe glamour du förtjänar för att känna dig som den drottning du faktiskt är.




Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att bli medlem hos Free Food (helt gratis och du kan tjäna ihop till presentkort hos ICA, Willys och Hemköp!). Om du redan är medlem och har värvats av mig så kan du vara med direkt!

Skriv din mailadress i mailadress fältet (måste vara samma som hos Free Food) så ser jag att du har blivit medlem på min egna medlemssida.

Tävlingen pågår i en vecka, så nästa söndag kl. 12.00 drar jag en vinnare!
#1 - Karin

Åh vilken rolig tävling, jag som länge velat prova bruna linser men aldrig gjort det. Jag är med :)

Men det gick inte att högerklicka och spara bilden? Kanske inte behöver det?

Jag har blivit medlem via din länk iallafall :)

#2 - Jennie

Jag vill vara med! Skulle vara kul att prova bruna linser, så har jag samma ögonfärg som resten av familjen! Jag blev medlem genom dig för ett tag sedan.

#4 - LindaH

jag vill vara med och blev nyss medlem genom din länk. ha de bra kram Linda

#5 - Pippi

Ååå jag vill vara med och tävla! blev medlem via din länk på free food för några veckor sedan :) nu får jag hålla tummarna!

#6 - Jessica E

Jag blev medlem genom dig för nån vecka sen :) har inte fått ihop så mkt poäng dock :P

#7 - emma

blev medlem via dej för ett par veckor sen :) vill gärna vara med och tävla!

#8 - Sanna

Jag blev medlem efter att ha klickat på länken här på din sida. Måste varit för en eller två veckor sedan. Alltid kul med tävlingar!

#9 - Millah

Härlig tävling jag är absolut med.

Och har nu blivit medlem med mailen: [email protected]



ha det bra :)

#10 - Karin

Jag måste ju vara med här eftersom jag faktiskt hittade Free-Food genom dig! Pöss :)

#11 - Elin

Jag är med! Jag vill verkligen ha den där söta lilla vodoodockan :)



Jag har nu också blivit medlem genom dig :)

#12 - Emma

Jag vill gärna vara med och tävla, är redan medlem i freefood via dig sedan tidigare. =)

#13 - Mariekawaii

jag är med på free-food

mail: [email protected] användarnamn: Mariekawaii



Länkat:

http://luckytime.blogg.se/2009/march/tavling-linser-voodoll.html#comment

#14 - Claire

Nu har jag anmält mig via din länk! :)

Har alltid velat prova en annan ögonfärg :)

#15 - Roxanna

Nu har jag blivit medlem och håller tummarna :D

#16 - Kelly

åhh, roligt :)



ja har nu anmält mig via din länk, vill verkligen testa för har också dålig syn :P

#17 - Josephine

Hej Bambi, blev ju värvad av dig så jag vill gärna va med i din tävling =)

#18 - Emilia U

Hej! Nu har jag blivit medlem på free food via din länk. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om dessa superfina priser! Har länge velat testa ett par färgade linser, tycker det verkar som ett roligt sätt att ändra sitt utseende på. Och VooDoll:en är bara sååå söt, en droppe glamour i vardagen är ju aldrig fel :)



Trevlig kväll!



Mvh Emilia ([email protected])

#19 - Alejandra

Jag är jätte gärna med och tävlar!



Jag har blivit medlem nu via din länk :)



Hoppas man vinner nu då ;D

#20 - Alejandra

När presenteras vinnaren? :)