bambi

Tävling - Vinn nagellack från Make Up Store och färgade linser från Fresh Look!

I vinstpotten denna vecka ligger detta läckra och somriga nagellack från Make Up Store (värde 125 kr.). Färgen heter Sanna och kommer vara urläckert i sommar! Även denna vecka finns färgade linser från Fresh Look i färgen Brown med en liten flaska linsvätska (värde 219 kr.) i potten.

Ingen egen blogg behövs för att delta i tävlingen!





Välj mellan någon av dessa alternativ (eller flera) och lämna sedan en kommentar om vilket av alternativen du har gjort och att du är med i tävligen:

1.) Gå in på MammaBlogg Galans hemsida och rösta på mig i en eller flera av kategorierna jag är nominerad i: Sveriges Bästa Mammablogg, Färgstarkaste Mammabloggaren, Bästa Glamour Mammabloggaren, Bästa Barnmodebloggaren.

2.) Gå in på moolin.se och rösta på mig som "månadens blogg" (detta gäller bara fram till 31 mars).

3.) Prenumera på min blogg via Bloglovin'
 
bloglovin



Tävlingen pågår en vecka och avslutas alltså söndagen den 5 april kl. 12.00!
#1 - Mia

Valde alternativet 2 och har nu röstat på dig som "månadens blogg". Lycka till i den tävlingen. Mia

#2 - Claire

Hej, jag är gärna med och tävlar! :) Jag har röstat på både första och andra alternativet :).. jag vill som sagt testa bruna ögon ;) istället för mina tråkiga blå..

#3 - Therese - Eira min ögonsten

Jag har redan gjort alla 3!



Men nr 2 gör jag igen :)

#4 - Bina

Bina har nu röstat på favvo-Bambi!

#5 - Anna, mamma till 2 sessor

Åh va roligt! Jag är med.

Har röstat på Moolins blogg. Nr 1 är redan förbrukade dessvärre och Bloglovin använder jag inte.

#6 - Millah

Hey svejs, har röstat på Sveriges bästa mamma blogg :)

#7 - emma

har röstat på dej på Moolins blogg :)

#8 - Karin

Jag har röstat på dig på Moolins blogg och jag har dig redan på bloglovin :) Sen här tävlingen hoppas jag att jag vinner, för jag har länge velat prova bruna ögon :)



Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/march/vill-prova-bruna-ogon.html

#9 - Mari

Jag valde alternativ 1 och 2 :)





Ha det bra!

#10 - Martina

Jag har ju redan gjort allihopa! Så, då väljer jag nr 2 igen. Ingen egen blogg, men flitig läsare av din väldigt charmiga blogg! :)



Tjingeling!

#11 - Pou

Hej, jag valde alternativ 2 & 3!

#12 - Lina

Nr 1 har jag gjort.



/ Lina

#13 - Anna

Röstade både på 1 och 2!

#14 - Petra

Jag röstade på dig hos moolin.se ;)

#15 - Wojtan

Hej

Jag vill gärna vara med och tävla om nagellacket nu när mina naglar växt ut.

Prenumererar sdan länge tillbaka och har röstat hos Moolin.

Vad gäller röstningen till Mammablogg lan kommer jag att vänta med mina röster till sista dagen, när jag läst och pluggat in varenda en av gästerna!



Wojtan

#16 - Agnieszka

Jag har röstat på dig på mammabogggalan, hos moolin och jag prenumererar redan på dion blogg!!!

Vore roligt att vinna!!!!

#17 - Malin - brandteknologen

Jag är gärna med och tävlar! Prenumererar på bloggen!

#18 - Josephine

Så darling, jag har gjort allihop ;)



Jag är gärna med och tävlar!

#19 - LindaH

vilka fina priser. jag skulle vilja vara med och tävla. självklart röstade jag på dig i alla kategorier i mammablogg galan

#20 - Nettan

Gjorde både alternativ 1 & 2. Läser din blogg varje dag, självklart röstar jag på dej!!

#21 - En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-nagellack-och-fargade-linser.html



Har röstat på dig som månadens blogg

#22 - Emme

Jag vill vara med jag lägger till dig på blogglovin!



Var med och tävla om "veckans blogg" i min blogg!

http://emmestar.se/2009/03/30/anmal-er-till-veckans-blogg/

#23 - Erika

Jag är med och tävlar. Röstade på dej. och följer dej.

#24 - evamar - tävlingsblogg

Jag har röstat hos Moolin. Det vore kul att variera sig med bruna ögon.



Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/march/nagellack-linser-5-april.html

#25 - Tilda

jag vill jättegärna vara med och tävla! :D Ha det bra!

#26 - Kajsa

Alla tre kraven uppfylla! Så nu vill jag vinna också!! :D

#27 - Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Valde tvåan & hoppas på tur nu :)

#28 - Jessie<3

Hej! Vilka fina priser du lottar ut! Jag vill jätte gärna vara med och tävla! =) Har röstat på dig på Sveriges bästa mammablogg! =D Hoppas du vinner!



Här är min mail adress: [email protected]



Ha det toppen!

Kram!

#29 - Catta

Jag gjorde 1:an och 3:an :D



Snygg blogg btw, kommer fortsätta kolla in din blogg :D

#30 - Marlene

Jag har röstat på alla och lagt till dig på bloglovin :-)

#31 - Jenny

jag är med!

#32 - Robin ^^

nu har jag röstat på dig :D

åh, hoppas jag vinner!

kram!

#33 - malin

valde alternativ 1 och rösta på sveriges bästa mamma blogg :)

#34 - Emilia U

Hej, vilka fina vinster! Sanna ser ut att vara en riktig babe :) Jag har nu lagt till dig på Bloglovin.



Ha en bra dag!



Mvh Emilia ([email protected])

#35 - Alejandra

Jag är gärna med och tävlar!



Jag gjorde alternativ nr 2 och röstade på dig som ''Sveriges bästa Mammablogg'' och ''Bästa Glamour Mammabloggaren'' :)

#36 - Sofie

Jag röstade på ettan som sveriges bästa mammablogg

#37 - Louise B

Gud vad roligt med tävling. Nagellack är något jag faktiskt idag satt och tänkte att jag behövde köpa i lite nya fräscha färger och bruna linser har jag alltid velat prova (är blåögd).



Jag har lagt till dig på BlogLovin samt röstat på dig (alternativ 1) inom kategorierna:

- Bästa Barnmodebloggaren

- Sveriges Bästa Mammablogg



Hoppas att både du och jag vinner ;-)



#38 - Sanna

Jag har gjort både nummer 1 & 2. Jag röstade på dig inom alla fyra kategoriena just för att du har den bästa bloggen av alla jag läst. Sen har vi två datorer så jag kunde ju rösta dubbelt upp :) En Sannafärg skulle ju passa perfekt ;)

#39 - Mariekawaii

har gjort de nu :)



är med !

#40 - Lucia

Jag är gärna med och tävlar!



Jag gjorde alternativ nr 2 och röstade på dig som ''Sveriges bästa Mammablogg'' och ''Bästa Barnmodebloggaren'' :)



#41 - Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Jag är verkligen med och tävlar :D



och lagt till dig på bloglovin! :D

#42 - AmandaKling

Hejsan, nu har jag lagt en röst på dig i sveriges bästa mamma blogg och lagt till dig på blogglovin :)

#43 - FeLICIA

Har röstat på dej till allt de du skrev :]

Jag har alltid önskat mej bruna ögon dock har jag gröna :[



Kram FeLICIA