bambi

Bästa hårinpackningen för mitt hår


Jag har använt mitt nya shampoo och inpackning från Sachajuan nu ett tag och måste faktiskt säga att jag känner på mitt hår att det är starkare och friskare! Det har jag aldrig varit med om tidigare, att ett shampoo och inpackning kan gör så stor skillnad!

Men det är nog mest inpackningen som har påverkat mitt hår eftersom jag har bara nyligen börjat använda shampoot då jag hade kvar lite av mitt gamla. Shampoot löddrar jättemycket så det är väldigt drygt. Tyvärr så gillar jag inte doften så mycket. Jag köpte ju mitt förra shampoo och balsam (Kerstin Florian) på grund av att det doftade så gott, tyckte att det var doften som var det viktiga när det gällde hårvårdsprodukter eftersom jag ändå inte märkte någon skillnad på håret. Men nu har jag äntligen hittat en hårinpackning som är superbra för just mitt hår!
#1 - Erika-foto-mode-pyssel

Vad kostar de? Jag borde införskaffa mej nåt bra.