bambi

Cambridgekuren - tankar från dag 3
Jag känner mig piggare idag, skönt! Kanske har kommit i ketos redan?

Sambon däremot har varit väldigt svag och trött både idag och igår. Jag har sagt åt honom tusen gånger att han verkligen inte behöver gå på Cambridge men han insisterar på att han måste gå ner några kilon och att han vill stötta mig. Men Cambridgekuren passar inte alla...

Sen har sambon druckit kaffe och lite påskmust light. Det får man göra, men jag brukar vänta så länge som möjligt med det. Jag har läst att vissa kommer ur ketosen när dom dricker sånt så jag undviker det så länge som möjligt för att komma i ketosen så snabbt som möjligt.

Jag har unnat mig varma bad, målat naglarna och pysslat lite här hemma för att kunna hålla mig sysselsatt och det har funkat väldigt bra hittills!
#1 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Vad är ketos? Du är så duktig. Jag ska banne mig oxå köra den i sommar men frågan är om jag orkar när båda kidsen är hemma från dagis... Kram Tia

#2 - **Wojtan**

Hej



Så duktig du är med din diet!

Jag skulle också behöva ta tag i några extrakilon, men jag hittar inte riktigt orken för det just nu. En dag kommer det!



Kram Wojtan

#3 - men neeeeeeeeeeeej

nu kommer jag låta dryg men det där är bara SKIT! faaan. har gått på den där skitkuren för inte så länge sedan. känner mig lurad på både pengar och viktminskning. mycke bättre o äta nyttigare. gå me i viktklubb.se



sååå mycket bättre. jag lovar. cambridge är annars bra om du ska få en snabb start men de blir svårt o hålla sig på en o samma våglängd i längden. starkt jobbat om du orkar en vecka. max 2........

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi bantar med cambridge just nu ♥ ♥ ♥

men neeeeeeej: Du verkar inte ha läst så mycket i min blogg innan du kommenterade. Jag klarade av 15 dagar helt ren kur sist och fortsatte neråt när jag började äta. Så för mig fungerar Cambridge väldigt bra! Men som jag skrev så fungerar den inte för alla!

#5 - Maria

Lycka till!

Hur har det gått hittills?

Känenr ej dej, men snubblade in på bloggen

och undrar bara om det är effektivt.

Själv skulle jag vill behöva bli av med

halva mig :D

#6 - matilda

hej klart funkar cambridge men inte konstigt för det är inte mkt kcal per dag du intar...och jag förstår om man vill ha en kickstart men det är viktigt att ändra sin livstil...men ändock unna sig ngt ibland för annars bli livet för trist;-) lycka till! själv kr jag den långsamma vägen och kör kombinerad kur...

#7 - Sandra

Har själv gått på cambridgekuren i 2 omgångar. Och har varje gång hållt mig till absolut Ren kur i 2 månader. Just nu är det lätt när kilona bara rasar av. Det svåra sen är när man ska börja ändra livstil och få in dom saker man undvikit; motion, och en bra kost. Kämpa på! :)

Peppkram till dig

#8 - nina

Usch det verkar ganska obehagligt det där