bambi

Dagens outfit


Har tagit på mig min nya blommiga klänning från Indiska. Men jag har strumpbyxor och kofta till den eftersom det är lite kyligt idag (8 grader bara...).
#1 - Elin (Edvinsmamma)

Vilken fin klänning!

Här är det också kallt och som vanligt blåser det en massa så det blir att ta på sig en massa kläder här med...



Kram

#2 - Tonårsmorsa

Jättefin klänning! Verkligen! Kofta och strumpbyxor är ju toppen så slipper man frysa! ♥

#3 - Vanilla

Hej! Vilken fin blogg du har! Och jättefin familj! :-)

#4 - Anna

Hoppla, den där klänningen köpte jag också för ett par veckor sedan

#5 - Agnieszka

Vilken fin klänning! Hoppas ni haft en fin lördag!

kram kram

#6 - Sophia

Men guud vilket fint mönster det är på din klänning, nu blev jag sugen på att se mer av den :)

kram på er!

#7 - Att ha det gott

Den var söt