bambi

Dagens planer & dagens Zack
Idag så ska jag äntligen få min fina Ignorance dress (min belöning efter 3 veckors ren kur). Så vi åker till Odd Molly butiken efter Zack har fått sin lunch, sen efter det så är det förbi ICA och handla lite mat som gäller (nu när jag ska börja äta). Sen ska jag göra eget knäckebröd (som består utav bara frön i princip), det tar ett helt dygn tydligen så det ska sättas igång idag...


Idag har Zack på sig mina favoriter: body från Po.P och Villervalla byxor.
Jag älskar dessa plagg!
#1 - Tant Alexandra

Åh snälla, du lägger väl upp receptet på knäckebrödet hoppas jag!

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Tant Alexandra: Självklart! Tillsammans med bild och utvärdering när allt är klart! :)

#3 - Caroline

Vad spännande med bröd!



Tack för hjälpern med tickern. Det kunde man ju nästan listat ut själv också men ibland hänger inte huvudet med =D

#4 - Natasja

Hej kära du!



Jag saknar dig på jobbet, så jag läste i stället på din blogg (som för övrigt är mycket förtjusande, liksom du och din söta son) för att kunna följa med lite i ditt liv.



Jag vet inte om du har hört denna nyhet, men jag slutar här (you know where) den 10 juni för att gå vidare till nya utmaningar. Hoppas att jag får chansen att träffa dig innan jag går på semester. :)



Kram

Natasja



P.S Jag läste om den där Olle. Usch vad arg jag skulle ha blivit. Det är så otroligt irriterande när människor ljuger en rätt upp i ansiktet.