bambi

Fashion against aids

Nu har H&M släppt sin kollektion "Fashion against aids" där kändisar har designat tees, linnen och bodyn. Här ovanför ser ni mina favoriter. Jag har redan ett linne som är väldigt likt Dita Von Teeses design, så det blir nog inget köp för mig. Men jag tror nog att kollektionen kommer att bli populär, speciellt Tokio Hotels designade t-shirtar... dom är ju så inne nu så snart kommer vi se alla fjortisar springa runt i deras t-shirtar.
#1 - Starmama ♥

God morgon! Kikade också på t-shirtsen igår kväll, gillade en med självlysande ögon i killmodell :-) KRAMIS!

#2 - Agnieszka

Jag har en Dita Von Tees t-shirt och en cindy loper (stavas?) linne! Såå fina kläder! Meee love! Sen att det är för en god sak är ju toppen på i:et!

kramar

#3 - Sandra

Jag väntar hem den första t-shirten :)