bambi

"I'm in heaven" - bath foam


Bath foam med silke, bomull och passionsfruktsolja.


Något som jag gör nästan varje dag är att bada. Så hemam finns det alltid en massa olika badskum och badbomber. Så jag är lite av en expert inom detta område. Ett krav som jag har när det gäller badskum är att skummet ska hålla länge och inte "smälta bort" direkt. Detta krav höll Odd Mollys badskum ganska så bra, men det kunde ha varit liiiite bättre. Men allra bäst var konsistensen på skummet, det såg verkligen ut som moln! Love it!


Det är som att ligga bland molnen, vilket gör att man lätt slappnar av och kan drömma sig bort. Älskar detta badskum och kommer definitivt alltid ha en flaska hemma. Detta kommer vara mitt härliga lyxiga badskum som jag kommer att använda innan jag ska ut någonstans.

Det var även väldigt drygt, jag behövde inte hälla i mycket för att det skulle bli en massa skum! 225 kronor kommer en flaska på 250 ml att kosta när den släpps i augusti!

Jag ger bath foamen 4 odd molly hjärtan av 5 (skummet kunde ha haft liiite bättre hållbarhetstid):
#1 - Amistres

Var köpte du badskummet? Skulle gärna vilja ge det i present till en odd molly galen blivande student.