bambi

Lax för dom, shake till mig...

Nu ska min mamma, hennes kille och sambon äta lite lax. Jag äter inte fisk så det är inte så farligt... ska snart göra dom sällskap med min shake  ;)

Tydligen så ska dom åka hem redan ikväll. Vi trodde att dom skulle sova kvar... för egentligen var laxen menad till middagen men nu fick det bli lite sen lunch istället!
#1 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Heeje, du får peppa mig så att jag också kan köra Cambridge-kuren när jag får sommarlov. Jag MÅSTE gå ner! L sa en sak igår när han tittade på min mage som jag inte ens kan skriva/skämta om i bloggen. Då är det illa! Kram T

#2 - Jenny

gu va du är duktig som kör cambridge! och jag förstår precis vad du menar med känslan att "man känner sig smal" som du skrev om här tidigare, känslan att gå runt och inte känna sig "proppmätt" hela tiden! Ska bli kul att följa dina framsteg med cambridge :)



Hoppas du har en riktigt fint dag! Kram Jenny

#3 - Caroline

Jag såg att dom här har idag 40% rea på bodysar och bodysuits, och när jag kollade vad dom hade så kom jag och tänka på dig. Det fanns mycket färgglada och fina kläder där! =)



http://www.melike.se/index.php