bambi

"My lips love me" - lip balm


Färg och ljusreflekterande pigment som ger en lätt skimrande färg och fylligare effekt.


En sån söt liten ask är min första tanke. Underbar liten förpackning! Jag brukar inte använda läppbalsam, men denna känns väldigt användbar. Jag gillar att den är svagt färgad och ger lite skimmer. Den innehåller även vitamin E som verkar mjukgörande och skyddande. Man får verkligen mjuka kyssvänliga läppar!


För den som verkligen är sugen på denna söta läppbalsam så finns det ett fåtal att köpa redan i Odd Mollys butik, dom blev över efter lanseringskvällen. För 125 kronor kan den bli din!

Åh, jag vet inte alls om jag kommer att köpa denna sen... får se jag kanske hinner bli beroende av den tills den tar slut. Men om jag skulle köpa ett läppbalsam så skulle det definitivt bli denna!!

Jag ger den en 4 odd molly hjärtan av 5:
#1 - tia

Åh jag som är läppglans missbrukare! Blir avis :-)! Imorgon ska jag ringa Hornstull-dealern :-)



Kram

#2 - Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

petrolium? paraffin? mineraloljor?