bambi

"My skin loves me" - body lotion

Mjukgörande bodylotion med jojoba och "the beauty secret from Tahiti" + vanilj.


En mjuk och skön bodylotion som lätt går in i huden, känns inte alls kladdig. Doften sitter fortfarande kvar i huden efter ett par timmar. En praktisk pump medföljer flaskan, det är ett stort plus! Enkelt och smidigt att använda efter duschen och man känner sig väldoftande och fräsch!

"This is my tribute to my prescious self." står det om denna lyxiga body lotion. 295 kronor kommer en flaska på 250 ml att kosta när den släpps i augusti.


Jag ger bodylotionen 4 odd molly hjärtan av 5:
#1 - Bina

Fråga: kommer du köpa den i fortsättningen?



(detta kommer jag fråga för varje produkt)



Såg förresten helsidereklam i senaste Mama om Elnett hårsprej nu - jag använder min fortfarande så den är dryg.

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Bina: Det beror på om jag gillar body buttern mer. Så antingen denna eller body buttern (ska prova den snart också).

#3 - Sandra

Kan du inte skriva betyg för varje produkt med? Tex betyg 4/5 och sen lite kort varför? :)