bambi

Ner nästan ett kilo redan...
Kunde inte låta bli att väga mig imorse, redan ner nästan ett kilo (74,5 visade vågen). Men jag vet att det är mestadels vatten... men man blir lite sporrad i allafall. Har skaffat mig en diet ticker så att man kan följa viktnedgången:

 

Guldet i slutet av regnbågen symboliserar min sista belöning som kommer att vara ett Odd Molly plagg (har bara inte bestämt vilket ännu...) och ballongen valde jag eftersom jag blir lättare och lättare...hihi..
#1 - Lene

Halloj! Vad kul med en "medpulvrare" ! Vi har börjat exakt samtidigt, och är dessutom lika långa. Jag kör dock med Naturdiet/Allevos soppor, hade massa sånt hemma sedan en misslyckad Kombikur....Har kört Cambridge innan, men gått upp allt igen (usch!)

Jag verkar haft extremt mycket vatten i kroppen, för nu på 3:dje dagen har jag gått ner 2.5 kg....

Igår kväll kändes allt ganska pissigt, men idag är det oki än så länge. Lycka till!!

#2 - annsan_s

De var inte dåligt de!



Ha de.



Kram

#3 - Eva

Hej hej!

Hittade din sida på BT, alltid lika kul att läsa om andra som går på cambridge.

Lycka till!

#4 - Emelie

Hur många portioner dricker du om dagen? Hur skaffar jag mig en egen diet ticker? :-) Mycket intressant blogg förövrigt! :-)