bambi

Så perfekt...


Ända sen jag och sambon pratade om att det snart var dags för honom att ta över föräldraledigheten så har jag känt lite sorg i hjärtat. Jag har pussat lite extra på Zack, läst lite mer för honom, kramats lite mer och så har vi börjat med att gosa lite i sängen innan det är dags att sova middag och då somnar han så sött på min arm. Jag ligger kvar en stund och tittar på mitt lilla mirakel och jag blir tårögd... jag älskar honom så mycket. Han är så underbar, så perfekt....
#1 - tia som kanske råkade krocka lite idag!

Men vänta tills du tittar tillbaka på korten om ett halvår då skrattar man. Alltså nu menar jag inte åt Zack. Han är underbar men jag kan småle lite åt mina barn nu när jag tittar tillbaka på gamla bilder. De ser skitroliga ut fastän jag nästan var på väg att ringa Libero och försöka få dem att bli barnmodeller (fast inte på allvar men det var SÅÅÅÅ söta jag tyckte att det var :-)!)



Ha ha!

#2 - tia som kanske råkade krocka lite idag!

Men vänta tills du tittar tillbaka på korten om ett halvår då skrattar man. Alltså nu menar jag inte åt Zack. Han är underbar men jag kan småle lite åt mina barn nu när jag tittar tillbaka på gamla bilder. De ser skitroliga ut fastän jag nästan var på väg att ringa Libero och försöka få dem att bli barnmodeller (fast inte på allvar men det var SÅÅÅÅ söta jag tyckte att det var :-)!)



Ha ha!

#3 - Elin (Edvinsmamma)

Kan titta på Edvin och känna en sån stolthet...tänk att jag och sambon tillsammans gjort något så fint och nåt så perfekt...helt otroligt! :)

#4 - Malin

jag undrar vad du heter ? :)

#5 - nina

Det där är ännu en aspekt på hur bra dte är att dela på föräldraledigheten. Den lediga föräldern tröttnar inte på sammas sätt å tar kanske tillvara tiden bättre vilket eventuellt medför att barnet slipper en irriterad trött förälder. Fast jag säger inte alla som är lediga länge kommer vara irriterade, men i vissa fall kanske det stämmer.

#6 - Cissi

Han är jättefin och VÄLDIGT lik dig! :-)

#7 - Cissi

Han är jättefin och VÄLDIGT lik dig! :-)

#8 - Sofie

Jag kan bara hålla med föregående kommentar, han är verkligen oerhört lik dig.

#9 - Sandra

:)