bambi

Full fart här hemma idag
Plutten var inte på dagis så länge idag eftersom han verkar fortfarande vara lite sjuk. Så dom ringde runt lunch idag igen och tyckte att vi skulle hämta honom. Jag har honom gärna hemma nu när jag mår lite bättre, men det är ändå lite tungt ibland när illamåendet blir starkt.

Eftersom jag inte var beredd på att Zack skulle vara hemma till lunch så hade jag ingen lunch hemma till honom förutom barnmatsburkar. Han ratade barnmatsburken och ville istället äta av min Yakiniku som jag köpte på vägen hem från dagis. Inte den bästa barnmaten kanske, för det är ju rätt så sött, men han gillade det jättemycket!

Sen så har det varit full fart här hemma, han verkar inte så sjuk och hängig när han är hemma.. men det är ju förstås ett annat tempo på dagis. Han har kommit på att han nu kan krypa in under vår säng, jag tror att det är för att jaga Hera... men han kommer inte ut därifrån själv utan jag måste dra ut honom.  :)



Det var gott med smörgås till mellanmål, men det blev smör överallt...

#1 - Linda

Fint när barn äter ;)

#2 - Soffy

Så fin han är i nya bodyn!