bambi

Gårdagens utflykt

Igår blev det inget bloggande eftersom vi åkte till IKEA och City Gross på förmiddagen, sen så låg jag helt däckad resten av dagen. Jag blev helt slut och då gick vi inte länge i någon av butikerna... jag börjar bli orolig över hur jag då ska orka börja jobba på torsdag.

När vi kom ut från City Gross så frågade sambon "Hur mår du? Du ser alldeles blek ut...", men envis som jag är så bet jag ihop och sa "Nej, men jag mår bra... nu åker vi till IKEA."

Här kommer några bilder från gårdagen:

Vad sägs om en lysande isbjörn? Fanns inne på City Gross...

 Nej, istället blev det denna lysande "julgran" i guld på City Gross för 149 kronor.

Sen var det vidare till IKEA...



Att vi aldrig lär oss? Zack somnar alltid när vi är på IKEA. Kanske ska börja åka dit på eftermiddagen istället efter han har sovit middag!



På IKEA så handlade vi lite nödvändiga saker (glödlampor, etc) och lite julpynt.



Och så på vägen ifrån IKEA så kunde jag inte låta bli att fota:



Det är klart att Zack är smart! Det visste vi ju redan, men inte att det fanns en hemsida för att fira hans intelligens  :)

#1 - sanna

Hoppas du mår bättre idag! Stor Kram

#2 - Jacks mamma *Ung, högskolestuderande mamma*

Åh, vad fint det var med den nya designen. Har du gjort den själv?