bambi

Pre-spring Odd Molly 2010
Även fast vintern knappt har börjat så är det snart dags för pre-spring kollektionen från Odd Molly! Rykten säger att den 1 december så släpps den i butikerna (om exakt en månad alltså! Men webbutikerna brukar få sina leveranser några dagar senare). Men det är inte säkert att alla butiker tar in pre-spring kollektionen, dom kan välja att ta in dessa plagg samtidigt som vårkollektionen.

Pre-spring kommer att innehålla följande plagg:
#218 Duvet s/s blouse 
#219 Duvet layer blouse 
#220 Duvet rose tunic 
#221 Duvet l/s tunic 
#222 Duvet rose dress 
#226 Alchemistry s/s 
#227 Alchemistry l/s 
#228 Alchemistry tunic 

Priserna kommer att ligga mellan ca 1300 kr - 3000 kr.

Jag fick äran att se hela vårkollektionen för ett par månader sen och favoriten bland pre-spring är Alchemistry tunic. Tyvärr så får jag inte publicera några bilder på dessa förutom några reklambilder och egna tagna bilder som jag har hittat på nätet.


Den högra bilden är lånad från Fitts & Companys blogg
.
En fråga som jag ofta får är "när kommer bilderna ut på Odd Mollys hemsida?". När det gäller dessa "pre"-kollektioner så brukar aldrig bilderna komma ut på Odd Mollys hemsida förrän den riktiga kollektionen släpps. Så ni får vänta med att se bilderna på pre-spring tills vårkollektionen släpps på hemsidan!
#1 - charlotte

Jätesöt blus. Vet du i vilka färger den kommer? Kommer fields of lace tillbaka nästa år ? Hälsningar Lotta

#2 - Josefine, Blåeld

Åh, då kommer det att finnas ännu fler "villha-plaggg"!



Kram på dig, hoppas du känner dig okej idag!

#3 - Sunblizz

Ser farligt lovande ut! Jag gillar färgerna som jag tycker mig ana hos pre spring..lite ljusa och ljuva!



Trevlig söndag!

#4 - Odd Molly-holic

Så många spännande plagg, måste vara roligt att ha fått se dessa i förväg! Ta hand om dig och hoppas du snart mår bättre!

Kram

#5 - Sara C

Hej Bambi



här på denna sida finns fler bilder på vårkollektionen.



http://oddmollybesatt.blogspot.com/search/label/Allm%C3%A4nt%20om%20Odd%20Molly