bambi

Ser du stjärnan i det blå?


Förra veckan så fick Zack hem en sån fin stjärnklocka sponsrad av egetrum.se. Det finns så mycket fint hos Eget Rum , allt från möbler, sängkläder och leksaker till barnrummet, så det var lite svårt att välja ut något därifrån.

Men jag har tänkt att Zack ska ha lite stjärntema i sitt rum, hans leksakslåda har en massa fina stjärnor på sig t.ex. så därför blev det klockan. Men det är mycket som måste ordnas i hans rum. Så det kommer nog bli mer saker från Eget Rum i framtiden.

Tusen tack Eget Rum för den fina klockan! :)
#1 - Therese - Eira min ögonsten

Vilken fin! :)



Ps. Min "kom ihåg mig?" ruta funkar inte. Jag klickar i den varje gång men jag blir aldrig ihågkommen..

#2 - Katarina

Så fin klocka, måste kika in på den sidan. Kanske hittar fina julklappar