bambi

So far, so good...

 
Idag har jag på mig min nya Light cotton embroided l/s


Det har varit lite kämpigt med illamåendet, som speciellt kommer när man måste springa fram och tillbaka till kopiatorn, skrivaren och sitt skrivbord. Jag mår bra så länge jag kan sitta still och ta det lugnt.

Men idag och imorgon så kör jag på vikariens planering och delar ut hennes uppgifter. Imorse hade hon planerat ni ett prov, så det var bara för mig att sitta och vakta. Fast eleverna hade ju en hel del frågor innan vi kunde börja...  :)

Det känns oerhört bra att vara tillbaka på jobbet, den sociala kontakten är ju guldvärd och sen att slippa tristessen av att inte ha något att göra. Nu har jag massor att göra, typ 150 olästa mail att gå igenom och en massa annat som jag ska sätta mig in i! Man missar verkligen mycket när man har vart borta i 2½ månad!

Jag känner verkligen hur jag har längtat tillbaka till jobbet, så var det inte riktigt när jag var föräldraledig. Men då kunde man ju vara ute och shoppa och fika! Så det var ju lite skillnad  :)
#1 - Nina

Härligt att det funkar.