bambi

Stökigt här hemma...
Uha, va jag mår illa... Men jag får skylla mig själv eftersom jag har försökt greja lite här hemma. Det är så svårt att se tvätthögar och diskhögar, hatar att ha stökigt hemma... men så fort jag försöker fixa nåt så får jag springa till toaletten. Sen mår jag bra precis efter jag har spytt, men så kommer illamåendet snabbt tillbaka igen... så nu sitter jag här och mår pyton.

Jag förstår att sambon inte hinner ta hand om allt här hemma när han jobbar en massa, men jag hatar verkligen att ha stökigt runt omkring mig. Min toleransnivå för stökigheten har dock sänkts rejält dom senaste veckorna...

Men idag så ska jag iväg på akupunktur igen, jag ser fram emot det! Även om det inte tar bort illamåendet helt så brukar jag må lite bättre några timmar efter och så är det väldigt avkopplande och skönt!
#1 - NIna

Å jag är precis som du, hatar stök. Jag hinner inte städa som jag vill pga av busig knodd som vill ha ständig uppmärksamhet.



Men du får fråga, hur många ggr per dag kan du spy? En bra dag å en dålig dag?