bambi

Tävling: Vinn ett presentkort hos o-råsa


O-råsa är en härlig webbutik som har allt från söta leksaker till fina inredningsdetaljer och nu har ni chansen att vinna ett presentkort på 250 kronor att använda i deras webbutik.

Allt ni behöver göra är att besöka O-råsa och skriv sedan bland kommentarerna vad ni helst skulle välja för presentkortet.

Glöm inte att fyll i din mailadress i mailadressfältet så att jag kan kontakta dig om du vinner! Tävlingen pågår fram till måndagen den 30 november kl.18.00, då jag utser en vinnare!

Tusen tack till O-råsa som sponsrar denna tävling med ett sånt fint pris!
#1 - Linne

Om jag vann skulle jag köpa en vit adventsljusstake med matchande ljuslykta hjärta! Det hade varit superfint ihop och lyst upp denna mörka tid!

#2 - Anna

Om jag skulle vinna skulle jag vela ha :



Fyll-i-bok Lilla Hjärtat & Nappdjur Anka



#3 - Carolina

Jag skulle vilja köpa deras fina trälådor om jag har turen med mig - älskar dem! håller tummarna

#4 - Ina

Jag skulle antingen varit ego och köpt en par Calou träskor till mig, jag j´hade fått lägga till lite det vet jag... Eller så hade jag valt eden fina Polisbilden i trä till våra grabbar. :-)

Nu håller jag tummarna!!

Kram Ina

#5 - Hanna

Jag skulle valt namnskylten i form av en bil och bokstäver med min sons namn till! Jättefint!

#6 - Andrea M

Jag skulle nog välja det här jättefina armbandet

http://www.o-rasa.se/Shop/Index.php?sArtModelId=1005-6

och fått lägga till lite pengar själv förstås :D



kram

#7 - Petra

Åhh, vad fina saker!

Jag skulle välja Väggdekal Djungel. Den hade passat utmärkt ovanför skötbordet till vårt barn som vi förhoppningsvis har hos oss innan februari.

#8 - Linda

vad kul. skulle gärna vilja vinna. och gör jag de skulle jag nog välja Skylt Hjärta - Välkommen hem.. och Väggtext - Vårt Mirakel!



#9 - Malin

Jag har aldrig tidigare kikat in på sidan men nu fick jag chansen. Otroligt fina saker där finns! Jag har en dotter som är 1½ år och fullkomligt älskar frukt. Jag skulle välja deras fina fruktlåda. Jag skulle också välja några av alla dess fina krokar som finns. Perfekt att ha på väggen i hallen och hänga upp dotterns vinterkläder på.

#10 - Therese - Eira min ögonsten

Om jag vinner så skulle jag nog köpa "flytande klossar" till Eira. Hon älskar att bada men har tröttnat ordentligt på hennes nuvarande badleksaker..

#11 - Förvirrade Morsan

svårt, det finns så mycket fint! men jag skulle nog välja en bultbräda till min lilla plutt=)

#12 - Linda

Jag skulle nog köpt mig ett par calou... eller en julklapp till mina barn kanske...

#13 - Johanna

Jag skulle gärna vilja köpa något från "Bokstäver och Väggord", kanske mitt ofödda barns namn (bokstäver) för att ha i blivande bebisrummet :-)



#14 - Linda

Jag fasnade för två saker orden på vägarn (kärlek) skulle passa så fint i våra sovrum. samt ett mamma halsband skulle vara fint med våra barns namn på..

Roligt med tävlingar!

#15 - Gabbies

Jag är gärna med o tävlar om ett så fint pris. Om jag hade turen att vinna skulle jag köpa Väggord - Love, Trälåda - God Jul, liten och Snöbollsbarn ljuslykta då får jag lägga till lite men det spelar ingen roll =)

Jag länkar för den goda karman: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/presentkort-o-rasa.html



Hoppas på tur!

#16 - Malin

Om jag skulle vinna så skulle jag välja "Njut varje minut" bokstäverna. Skulle passa bra i vårat sovrum nu när tjejen är 10 månader och har börjat sova oroligt.

#17 - Love & be proud

Igår fick min allra första syskonbarn!! Jag väljer

Cutie Pie Barnservis - Tax & dörrskylt prinsessa....VI HAR JU FÅTT EN PRINSESSA!!!! :-)

#18 - Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Mycket fint har dom! Rex fotoram till sonen och en trälåda till mig skulle det få bli om vi hade turen att vinna!

#19 - Nina

Jag skulle välja ett par rosa knytträskor av märke Calou, dvs betala till en del också.

#20 - monica

åhh så svårt att välja, men kanske ett lektält till sonen som älskar borgar just nu.

/monica

#21 - Anna-Lena

Hej!

Jag skulle välja Trälåda - Saker.

Vore en så smart grej att ha till barnens alla småsaker.

Tack för chansen.

Mvh/Anna-Lena

#22 - Kissegirl

Åh vilket fint pris, om vi vann skulle jag köpa

väggorden Njut varje minut (som påminnelse när yngsta sonen skriker kolikskrik eller helt enkelt när 2 åringen är tjurig ;))



Nu håller vi tummarna!



Titta gärna in och tävla hos mig, en fin Molo mössa i valfri färg finns att vinna :)

http://kissegirl.bloggagratis.se/2009/11/16/2191954-tavling-pirum-parum/

#23 - Halvan

Hej! Om jag vann skulle jag köpa vättarna Egon och Asta och julgranskulorna med ängeln Lotta!

Men.......det var väldigt mycket fina saker att välja på ;-)

#24 - Elinor

Hej! Som sjukskriven och väntandes på försäkringskassan utlåtande kommer jag tyvärr nog inte ha några pengar att köpa julklappar för detta året. Så det vore verkligen underbart att vinna! Då skulle jag välja blomsterlådan, noahs ark tavlan till min lilla brorsdotter, eller "liten blir stor" boken till hennes mamma&pappa. Tack för en bra blogg!

#25 - Kristin

Jag skulle välja "Bricka Nyckelpiga", för jag blev så glad när jag såg den. Och vm blir inte lycklig av en nyckelpiga?

#26 - Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja köpa skålen "Fredagsmys", "Fyll-i-bok Liten blir stor" och en "Bricka Nyckelpiga". =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-presentkort-hos-o-rasa.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

#27 - Carro

Jag är gärna med. Skulle köpa Barnbestick Fordon, en lördagsgodisskål till lilleman och en världens bästa mammamugg till mig själv =)



Har länkat till tävlingen http://griffelfot.blogg.se/competition/2009/november/o-rasa-hos-bambi.html

#28 - Carita

Jag vill gärna vara med och tävla :) Om jag vinner skulle jag gärna köpa "Bricka Cirkel" och "Väggtext - Two Hearts One Love".



Nu hoppas jag på tur! Ha det fint!

#29 - Rebecca, ung moster åt Emelie och Olivia

hej, skulle verkligen vilja vara med =D



Om jag vann presentkortet skulle jag vilja ha:

♥ Gör dina egna Julkort - 149 kr

♥ Lip Chick - 29 kr

♥ Vrålgott - 29 kr

♥ Prinsessgodis - 29 kr



Kramar Rebecca

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-presentkort-fran-o-rasa.html#comment

#30 - Angelica

Jag vill vara med i tävlingen! Det är svårt att välja ut en sak... Men jag skulle helst vilja ha:

Väggord - Njut Varje Minut



Hoppas ni får en härlig tisdagskväll =)



#31 - Jenni

Hejsan!



Jag vill gärna vara med och tävla om ett presentkort och skulle jag vinna det så skulle jag gärna köpa Flytande lekhus eller något annat roligt till badkaret.



Hälsningar Jenni

[email protected]

#32 - Heidi

Om jag vann skulle jag vilja ha ett nappdjur. Letar alltid efter min yngsta dotters nappar, men med den kanske man skulle hålla reda på dom bättre;)

#33 - Line

Svårt att välja! Men eftersom jag bor i USA och ständigt har hemlängtan hade jag valt de fina trälådorna med svensk text.

#34 - Irma

Hejsan! Vill gärna vara med i tävlingen... jag skulle välja två olika väggdekaler!!! :)



http://soedermalmskan.blogspot.com/2009/11/presentkort-3011.html

#35 - pou

Vad kul med en tävling! Jag skulle åtminstone välja en ljusstake i natursten, en sådan som det står god jul på. Himla fin. :)

#36 - Cecilia Johansson

Hej!

Vad kul att upptäcka en ny rolig webbutik! Har surfat runt ett tag, finns mycket fint, men ingen tvekan om att jag hade valt träskorna från Calou, de är ju helt ljuvliga! Presentkortet räcker förstås inte hela vägen, men det gör inget. Antingen skulle det bli ett par till min dotter, eller till mig själv. Eller både och!

/Cecilia

#37 - evamar - tävlingsblogg

Jag är gärna med och har också länkat i tävlingsbloggen;



http://evamar.blogg.se/2009/november/presentkort-30-november.html



Jag har spanat på träskorna från Calou hur länge som helst och om jag vinner presentkortet tar jag det som att det är meningen att jag ska få dem i julklapp av mig själv!

#38 - Amanda

Underbar tävling!

Om jag vann skulle jag köpa Träsko Knyta - Vuxen i rött för dessa har jag önskat mig så länge nu! Underbart fina!



Har också länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-presentkort-orasa.html



Hoppas på tur! ♥

#39 - Anki

JAG skulle FROSSA i deras underbara JULsaker; "EGON o ASTA" o "JULKULA m LOTTA" bla!!!!!

#40 - sara

det jag hade köpt för presentkortet hade varit: Väggord - Live Love Laugh



och för resten av pengarna som är kvar hade mamma fått välja någonting som hon vill ha.

#41 - Malin

Min favorit är tip box, roligt när barnen får vara kreativa och använda sin fantasi!



Perfekt när man har en innedag..

#42 - Susanne

På O-råsa är det verkligen lätt att på pengarna sätta sprätt!

Jag skulle direkt till shopen löpa och julklappar köpa.

Två Hjärtan och ordet LOVE till min dotter

och mamma som trivs i köket, skulle såklart få ordet KÖK.



Håller alla tummar och tår att jag vinstlotten får!

#43 - V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Hallå! Måste först och främst säga att det är en riktigt underbar tävling som du har dragit igång, passar självklart på att vara med, vem vet, turen kanske är på min sida? :)



Har nyss varit inne på hemsidan, och det var mycket fint som föll mig i smaken. Men favoriten blev ändå väggordet " Njut varje Minut". Det är ju så sant!



Många, inklusive mig, stressar fram i vardagen. Det är massor som ska göras, tider som ska passas och tiden räcker inte alltid till. Därför skulle dessa ord placeras på en synbar plats i hemmet, som en påminnelse om att världen faktiskt inte rasar samman om man stannar upp och njuter lite här och nu.



Håller tummarna nu och hoppas på lite tuuur! :)



Kram



#44 - Emilie

Jag vill vara med! :)

Om jag vann skulle jag köpa ett väggord eller två! :)



Håller tummarna!

#45 - Nadja

Hej. Om jag vann, skulle jag välja väggord - Live Love Laugh, som en påminnelse i vardagen. Sedan skulle jag välja Ljusstake sten, som det står godjul på. Perfekt i vintermörkret :)

#46 - Christine

Vilken mysig tävling!



Om jag vann presentkortet skulle jag köpa:

* Fyll-i-bok Gravid

* Sparbössa flugsvamp



Kram

#47 - Myran

Jag vill vara med & tävla! Jag hade nog köpt till barnens morfar väggordet "Hem ljuva hem".



Har länkat här:

http://zebramyran.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavlar-o-rasa-1.html

#48 - Agnieszka- mamma till 2

Jag är gärna med och tävlar! Om jag skulle vinna så skulle dottern få ett Smyckeställ Krona för hon har många halsband men inganstans att förvara dem, och så skulle jag beställa ett Organic Living - Clean Linen för det verkar lukta så himla gott=)



Hoppas man har turen på sin sida! kramis

#49 - En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är gärna med och tävlar, om jag vann skulle jag köpa



Piratgalgar 3-pack och Pall stjärna



Har länkat här



http://bambi.blogg.se/2009/november/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-o-rasa.html

#50 - Cina

Hmmmm, kanske skulle vara lite ego och köpa nåt till mig själv för en gångs skull ... ett par Calou träskor !

#51 - johanna-sofia

jag skulle ha köpt: väggord - prins, piratmus 2-pack krokar och något smycke.



kram johanna-sofia

#52 - Maria

Jag ar garna med :)



Jag skulle kopa dom sma ljusstakarna i sten, sa fina! :)

#53 - Elin J

Jag skulle nog välja ett väggord -prins kanske eller en ljusstake sten!

#54 - Ann-Louise

Om jag vann skulle jag lägga till 49 kronor och välja Lektält Fästning till sonen.

#55 - Emma

Svårt, men föll för ljusstakestenarna :) Skulle köpa några stycken :)

#56 - Paulina

Åh vilken fin och bra tävling! Om jag hade blivit den lyckliga vinnaren så hade jag köpt nappdjuren och 5 små rosa askar till min lilla dotters rum :)

#57 - Olelsi /Nettan

Jag vill gärna vara med det finns så mycket fint på den där sidan, så svårt att välja.

Men jag skulle bla vilja ha en vit trälåda som det står Bullar på, skulle kunna tänka mej att ta två och ge en till min syster i julklapp.

Fyll i boken Gravid är något oxå som jag kan tänka mig.

Annars så är jag väldigt frälst i vägg orden....så nog hittar jag något som jag vill ha.



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.



[email protected]

#58 - Kashaya

Skulle köpa barnporsling Groda.=)

#59 - Klogs

Mysig butik!

Jag skulle nog välja ett par Calou Träskor till dottern eller kanske ett par till mig.

#60 - FRIDA KANSKE

Hejsan.



Jag älskade Väggorden - Live Love Laugh!! Vore sjukt snygga att hänga på väggen här hemma! älskar dom!



Så vill såklart vara med och tävla :D



mvh frida:)

#61 - Kristin

Bland annat väggordet love och de rosa barnbesticken som ser ut som små lastbilar. Skall ge sådana till min sambo i julklapp då det är en pik till att han skall mata vår dotter lite oftare plus att han jobbar på Volvo och gör delar till traktorer, dumprar och annat så tycker dom är en given present ;)

#62 - nathalie

Jag skulle välja dem söta ljusstaks-stenarna, väggdekoren med ett hjärta, "göra själv..." paket till min lillasyster (perfekt julklapp!) och sen skulle jag nog köpa lite utöver presentkortet, då skulle det vara väggdekoren "LYCKA" eller "LOVE" och sen skulle jag nog köpa ett till "göra själv.." paket till lillasyster ^^ x)

#63 - Linda

Jag gillar väggorden "live love laugh" och skulle bli jätteglad om jag vann dem! Just nu känns livet så bedrövligt här så uppiggande väggord skulle nog pigga upp lite.



mvh

Linda

[email protected]

#64 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Jag skulle köpa väggord till Theas rum samt till köket. Vi ska flytta till hus fram i vår och det vore kul att fixa lite extra!



Anna

#65 - Carola L

Jag skulle nog köpa GOD JUL väggord och nån söt lite låda!



Jag har länkat till tävlingen också http://mammamuh.blogg.se/tavla/2009/november/vinn-presentkort-hos-o-rasa.html

#66 - Linda Andersson

Finns ju så mycket fint där, jag skulle, om jag vann, välja bland annat julgranskulor, med ängeln Lotta i, och en ljuslykta i sten, kanske till och med två :). Eller någonting från Svea ljuslyktorna... Det skulle jag vilja ha om jag vann :).

#67 - Agnes

Jag vill jättegärna vara med!



Om jag vann skulle sonen få dessa julklappar:

♥ Väggord - Prins

♥ Stjärnkrok 3-p



Ha en urmysig första advent!

Kram Agnes

#68 - Mikaela - ungmamma till Nova

jag är självklart med och håller tummarna hårt! min dotter ska döpas den 19 december och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till henne som doppresent. Halsbandet - "I am always with you" skulle vara en sån vacker dopgåva till henne från mig som hon kan bära och titta på hela livet! 250kr räcker långt och sen lägger jag själv på det som saknas!

#69 - Sandra

Åh vilket fint sortiment! Skulle SÅ gärna välja det superfina djungel-lektältet till min lille son, och då lägga till en femtiolapp med glädje :-) . Håller tummarna...

#70 - Josefine, Blåeld

Jag skulle valt väggdekalen Djungel" till sonens (1,5 år) rum- den skulle göra sig så fint där + att han gillar djur!



Håller tummarna!

#71 - Angela

Hej.Min bror ska få sitt första barn i början av Januari så jag skulle köpa nåt fint till den lilla/lille. För det finns ju så himla mycket fint så det blir nog svårt att välja.

Mvh Angela Forsberg

#72 - MamsTrams

Oj vad fina saker. Jag skulle välja Calou Träskor, de röda (givetvis lägga till de pengar som fattas.)

Hoppas Hoppas