bambi

Onsdag
Hej allihopa! Har inte mått så bra dom senaste dagarna, igår var en av dom värsta dagarna på länge. Köpte en overall till Zack igår (är ju ett måste nu när det blivit så kallt) och det var inte så bra att åka tunnelbana om jag säger så...

Men det var tur att jag fick tag på en varm overall igår till Zack för imorse snöade det ju! Det blev denna röd-blå rutiga overall från Polarn o Pyret.

OVERALL


Jag väger mig nästan varje dag och vikten står i stort sett still... Jag hoppas bara att lillan bönan får i sig det den ska! Jag har bm-tid på fredag, det ska bli skönt att höra att allt är bra med bönan då!

En av sambons jobbarkompisar var ås söt och skickade med en film hem till mig! Hon tyckte så synd om mig! Det var verkligen supergulligt av henne. Så jag har legat och tittat på den idag. Elisabethtown hette den, inte riktigt min typ av film... men okej tidsfördriv.
#1 - Therese - Eira min ögonsten

Vad kul att det vart en sån overall! Så fin! Kikade på den själv men jag är inte så förtjust i blått, men om den hade funnits i grönt eller liknande hade jag nog köpt den :)



Var själv på pop idag igen och köpte en fin mössa till Eira, kika i bloggen :)

#2 - Jenny i Dalby

Jättefin overall! Hoppas verkligen att du mår bättre snart, jag vet precis hur jobbigt det är. Bönan får dock i sig precis det han/hon behöver, det är framförallt för din egen del som det är viktigt att du får i dig näring.

#3 - sofie

Jättefin overall! :)

Visst är det konstigt att ni där nere i södern fick snö före oss i norr? :D

Hälsningar från en besviken norrlänning. ;)

#4 - Linda

Bönan mår säkert bra. Bönan tar vad den ska, det är du som först och främst blir utan. Så finurligt är det med mammakroppen!!

#5 - Sara

En fråga..

Vad för slags kläder sätter du på zack under overallen när det är under 10 grader?

Jag har en likadan overall och vet inte alls hur jag ska göra. Plus att min son sitter ner eller kryper överallt (han går max 2 steg).

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi - gravid igen! ♥ ♥ ♥

Sara: Zack är rätt så varm utav sig och så har vi bara 5 minuter till dagis. Så nu har han bara haft sina vanliga kläder under (body + byxor).



Men när det blir kallare så hade jag nog tänkt ha tjockare kläder (fleece tröja + fleece byxor) eller något av PoPs underställ.

#7 - Anonym

Kika in och var med och tävla du också!

http://zlatnaribica.blogg.se/2009/october/vinn-ett-avstandslarm.html#comment

#8 - Therese - Eira min ögonsten

Sara & Bambi - Polarn och pyrets overaller är så himla varma och bra så oftast behöver dom inget annat än vanliga kläder under.

Om man inte ska uppöver till norrland och 30 minusgrader, då kan det va smart att ha ett ullunderställ eller liknande under.. det är iaf min åsikt. sen så har polarn och pyret en jättebra guide på deras hemsida där det står hur man klär sina barn "rätt" under vintern :)



Just ja, kom på att jag skulle berätta att förra vintern när eira var runt 6 månader så hade hon polarns windstopperoverall hela vintern, den känns inte tjock alls men den värmer ordentligt, och den behövde hon aldrig ha något speciellt under. och hon var alltid varm. och vi bor i mellersta norrland :)