bambi

Vecka 14
Idag är jag inne på vecka 14 (v. 13+0). Var hos bm och fick höra hjärtljud på bebis (155 slag/min) och väga mig (fortfarande inte gått upp något) och fick fortsatt sjukskrivning (till sista oktober).

Spydde lite utanför förskolan innan jag hämtade Zack, men annars har jag mått ovanligt bra idag. Sambon ska nog åka till hans föräldrar imorgon och stanna över natten. Han tar med sig Zack så att han får umgås med farmor och farfar lite. Men jag följer absolut inte med! Aldrig att jag pallar bilresan (ca 1,5 timme)! Men det är synd, för det skulle vara jätteroligt att träffa dom  :(
#1 - Elin (Edvinsmamma)

Skönt att du mått bättre idag!

Kanske på väg åt rätt håll? :)



Kram

#2 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Positivt med en bättre dag! Ha en skön helg!

#3 - Nina

Asså FY FAN va jag tycker SYND om dej. "Spydde lite utanför förskolan" å ändå menar du att du mår bättre. För mig är det ett traujma varje gång jag spyr. Då tycker jag liksom JÄTTESYND om mig själv.

Men du har troligen vant dej...

Jag lider med dej iaf. Jag ska ALDRIG mer klaga över halsbränna eller dylika simpla problöem om/när jag blir gravid igen.

Kram till dej tappra kvinna

#4 - Anonym

Får gratulera till det kommande tillskottet i familjen ♥

#5 - Marih

Får gratulera till det kommande tillskottet i familjen ♥

#6 - Anonym

Det går så fort...:) hoppas du e på bättringsvägar iaf!

#7 - Rövarmamman

Skumt där försvann de jag skrev, ville bara säga att de går fort redan i v.14, hoppas du e på bättringsvägar iaf!

#8 - Nina ♡

låter som om du kommer att få en flicka denna gång ;)



skönt att du blev sjukskriven lite längre. Förstår att du inte kan jobba då du spyr titt som tätt. stackare! Hoppas på att du mår bättre snart..

#9 - Sara C

Vad skönt att du börjar må bättre, hoppas ditt illamående snart går över.



Vad söt er son blev på dagiskorten!



Kram Sara C

#10 - Rebeccas.se

Åh grattis till graviditeten! Jag har inte hunnit läsa så mycket bloggar på senare tid, har varit så mycket med flytten och internetstrul och så.



Kramar