bambi

Baka kaka

Sambon har bakat kakor här hemma... Det blev kolasnittar, kanelkakor och syltkakor till Zacks ett-års kalas på lördag. Det blir mer bakande imorgon och på fredag!

#1 - Susanna

Vilken gullig sambo du har! :)

#2 - a-k

Mums!

#4 - modellmini ♥

Mums mums! Kan inte du lägga ut receptet på KANEL-kakorna? Eller det kanske finns i Leilas bok?



KRAM m o d e l l m i n i - bloggen om barnmode ♥

#5 - Millan

Oooowh vad gott det ser ut! Jag blev riktigt sugen på att baka jag med, typiskt att jag skulle komma på dom tankarna halv2 på natten bara, haha!

Ha det bra, Millan!

#6 - Nina

Får du provsvaren idag? Hoppas du känner dig bättre...

#7 - Linda

Hej!



Måste bara säga att ni är sååå duktiga!!!

Ska bli så kul att träffa er på lördag!

Många kramar kusin Linda.

#8 - Ina

Ser mumsigt ut det där. Tänk vad kul med ettårskalas, lite speciellt med den där första födelsedagen!! Tänk vad de växer fort de små, alldeles för fort så man hinner inte med. Det gäller att leva i nuet och försöka fånga varje sekund.

Kram Ina

#9 - Linda

Receptet på kolasnittarna skulle jag mer än gärna vilja ha :)

#10 - jossan

haha vad duktig han är :) (och då menar jag såklart inte föra tt han är man, utan för att han bakar själv)

#11 - KalmarAnna

Åh, kan man få recepten?

#12 - Modekatt

Oj vilken fin blogg!Jag gillar verkligen den. Ha det bra kram

#13 - Natali

Vilka smarriga kakor. Kanske ska man baka lite?

Skönt att det inte var svininfluensan. Fast som du säger kanske skönt att ha haft det så man är immun sedan!

#14 - Madeleine

Ojoj, vilken kille du har ;-)