bambi

Pappiga plutt

Det hade gått bra för plutten att äta på förskolan. Han hade ätit nästan en hel barnportion med köttbullar och mos! Eftersom det går så bra för honom så ska han få sova där imorgon för första gången. Jag ska ta och hämta honom efter jobbet eftersom jag slutar 12.45 imorgon.

Det är lite tråkigt att han har blivit så pappig nu. Han har varit det ett tag nu. Det var inte så roligt att komma hem efter en arbetsdag och plutten bara sträcker sig efter sambon. Men han var mammig ett bra tag förut, så det är ju inte så konstig att han är pappig nu....
#1 - Linda

Det brukar gå i vågor det där, med vem de favoriserar. Och det är nästan så att man blir avis när man själv inte är favoriserad...

#2 - Nina

Han är ju för söt ; )

#3 - Nina

Åååå precis samma sak har hänt här. Nu i eftermiddag fällde faktiskt jag en tår då Ville börja gråta när jag tog honom i mina armar från Robbans famn. Han grät och sträckte sig efter pappa. Då kändes inte så kul.

#4 - Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

söt :)

#5 - Utlandsmamman

Kommer ihåg att min lilla Gabriel hade en pappaperiod när jag började jobba. Tyckte det var skitjobbigt men det går över. Och kommer tillbaka, och går över osv....

Grattis i efterskott till plutten.

#6 - Sofie

Vad kul att förskolan funkar så bra för Zack.



Det där med pappigheten känns bekant. Efter att jag nu har jobbat heltid i 2 månader är det det bara pappa som gäller. Lite jobbigt känns det allt.

Men det är nog helt naturligt att de tyr sig mest till den som är hemma mest för tillfället.

#7 - ♥KiZnic - en ung mamma till Melina♥

Grattis Zack i efterskott :-)

#8 - liv

så jävla söt han e då?



gott me dagis, när de blir glada när man kommer!!



ha en bra dag

#9 - Madeleine

Vet precis hur d är.. Amanda hade oxå en sån period.. :-o

#10 - Anonym

söt bebis!:)

#11 - emma viberg, du är min mentor! :O

åh så söt! :D