bambi

Dagens outfit
Nog allt har jag fått en ordentlig mage nu? Alla tycker att magen är så liten! Och när jag träffade en gammal kollega här om dagen så blev hon så förvånad att jag var så långt gången, hon hade gissat på att jag hade gått kanske 3/4 sa hon!

Men det jag har på mig idag framhäver magen en hel del. Det är min älskade Deirdres dress från Odd Molly, med gravidstrumpbyxor.

En enkel men skön outfit, inget som sitter åt på magen!
#1 - Maria

Tycker du har alldeles lagom mage, du ser jättesnygg ut! Så fin Deirdres dress :)!

#2 - Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Du är så fin och magen är så go! Vi måste ses snart så jag får klämma lite på den innan bebisen där inne kommer ut.

#3 - Strumpan & Co

Folk ska alltid tycka så mycket! Har man en "stor" mage så pikar folk hela tiden om tvillingar, och har man en "liten" mage då pikar folk om det. Jag hade en alldeles normal mage, följde alla kurvor, ändå fick jag höra till förlossningen i princip att jag hade en så liten mage. Hoppas att den håller sig lika "liten" denna gång, för det var faktiskt riktigt behändigt. ;-)