bambi

Hallå! Jag tror att det har blivit lite fel här...

Vi trodde att det var en bebis vi skulle få inte en bajsmaskin... nåt måste ha blivit fel!



Vi får byta en bajsblöja i timmen, dygnet runt nästan. Vad är detta?!?!

#1 - Lovisa - Göteborgsblogg

Hihi, sjukt söt är han!!!:)

#2 - Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Hihi, minns det där när Edvin var liten.

Bajsade hela tiden ;)



Så otroligt SÖT hon är, o hon är otroligt lik sin bror :)

Kram

#3 - Sandra

haha, en helt normal nyfödd bebbe! hon är fantastiskt fin :-) . ett stort grattis lite i efterhand! kram

#4 - Sofie

hahahaha :D:D

#5 - Sofi

Åh era stackare.. vet precis vad du menar.

Dottern var en riktig bajsmaskin, dygnet runt när hon var liten.

Sonen är jag glad om han bajsar en gång om dagen (är oftast bara varannan), men istället är han en RIKTIG kräkmaskin.

Föredrar bajs, det stannar för det mesta i blöjan.. kräk har vi överallt :(

#6 - Lina

Tror man glömmer lätt hur mycket de häver ur sig när de är små. Min lilla kunde bajsa ner sig ett par gånger per amning, och några gånger däremellan. Man gjorde inte mycket annat än bytte blöja haha.

Angående förra inlägget om hur folk blir alldeles förvirrade av en blåklädd flicka..

När vi låg på BB sa ALLA sköterskor och doktorer som kom in han och pojken om vår dotter. Antagligen för att hon hade bruna kläder på sig och ett ljusblått gosedjur bredvid sig i sängen. Inget rosa alls och det kanske var heeelkonstigt i deras ögon vad vet jag.

#7 - Sofie - Radhusmamman

Ha ha. Ja så är det ju i början :)

Känns som att man skulle kunna låta dem bo på skötbordet.



Vad hon är lik sin storebror!

#8 - nadia ak

hahaha oj låter jobbigt men grymt söt bebis :D

#9 - Nadjma

Gullig blogg!!

#10 - Sandra

Låter som min son! Haha. I början blev det nästan två blöjor i timmen. Nu är han 3,5 månad och det har gått ner till 3-5 bajsblöjor om dagen.

#11 - stina

Jaa, du Bambi...inkomster och utgifter...mycket mat=mycket poo...

blir det månne big baby - little mama ?

Kram!

#12 - Dinara

åhh..blev plötsligt påmind om vad som väntar mig om ca. 3 veckor!!! haha. Jag får hoppas att den inte hinner konsumera full så många dock ;) kram

/dinara

#13 - Angelica

hihihihi Jag hade tvärtom med Aimee när hon var liten. Inget kom ut på fyra dagar... den femte dagen var vi borta från skötbordet många minuter i taget ;)



Måste också säga att Leah är ju så lik sin bror att det är otroligt! Vackert! :)

#14 - Karolin

En sån himla fin liten en, jag blir alldeles bebissjuk!

Grattis igen! (Men inte till bajsblöjorna såklart ;-))

#15 - clara

Ja tänk att dom kan lyckas producera så vansinnigt mycket bajs, det är inte klokt! Att något så sött kan göra något sådant är helt otroligt!