bambi

Bästa reklamen just nu
Jag kan faktiskt inte sluta tänka på Fritidsresors senaste reklam med Mads Mikkelsen. Jag brukar inte tycka att han är snygg utan jag brukar tycka att han ser konstig ut... men i denna reklam är han bara så sjukt snygg. Så snygg att jag tänkte på honom i bilen hem idag och berättade för sambon om den underbara reklamfilmen. Han tyckte då att jag skulle ringa Mads och säga (på svengelska förstås):

- Hello, you want to father my third baby?

Men jag upplyste sambon om att det tyvärr verkar som om Mads har fru och barn (om man får tro reklamfilmen) så han skulle nog tacka nej till detta erbjudande.

Om ni vill dregla lite så kika här.
#1 - Nina

FRÅGESTUND på min blogg nu, fråga precis vad du vill :) skulle betyda mycket om du skrev en fråga :)



Direktlänk till inlägget: http://earthangel.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment



Om du inte tar emot reklam ursäktar jag mig och då kan du ta bort kommentaren!

#2 - Diana

Tycker som du att han är väldigt snygg i reklamen, hihi.

#3 - Eva

Jag fick en tår i ögat när jag såg reklamen för första gången...

#4 - Emma - Rock the blogg

Eller hur,, håller med precis,, han brukar se jätte konstig ut men i den här är han bara snygg och manlig