bambi

Dunderförkyld
Min förkylning fortsätter och nu har den blivit ett snäpp värre. Denna förkylning går efter ett visst mönster märker jag. Min vän Anna (som smittade mig) gick igenom samma cykel, först ont i halsen sen kommer lite hosta, men sen helt plötsligt så blir man bättre och man tror att allt är över. Men det är bara lugnet före stormen för helt plötsligt så blir man mycket värre igen... men hosta, snuva och lite feber. Zack och sambon har klarat sig undan denna konstiga förkylning, men jag och Leah ligger och hostar om nätterna...

Idag så ska jag ta mig till Polarn o. Pyrets pressfrukost, vill inte missa det så jag kämpar mig dit trots dunderförkylning. Haha, jag ska smitta ner alla...  ;)  Nejdå... ska inte ta någon i hand och dra mig hemåt så snabbt jag bara kan.
#1 - Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Blir lite avis. Vill också gå på den pressfrukosten, så surt att man bor uppe i norr nu när mail dräller in om pressfrukostar och annat skoj som händer i huvudstaden nu när det är höst och nya kollektioner som kommer...

Hoppas att ni snart kryar på er!

Kram

#2 - Sara - Mamma till Max snart 2 år

Vi har haft samma förlopp på förkylning här hemma också! Mitt stannade dock som tur vad vid endast halsont men min man har varit snorig och hostig i över en vecka och förra veckan hade han nästan 39 graders feber en dag men dagen efter var den som bortblåst. sonen är också snorig och hostig!

#3 - stina

har precis samma ÖLI just nu..:(