bambi

Sängkläder från H&M
Vi beställde vårt andra set med sängkläder från H&M Home för ett tag sen. Jag kan verkligen rekommendera deras sängkläder. Det är bra kvalité och riktigt mjuk bomull. Alltså helt klart mycket prisvärda sängkläder!

Senaste setet vi köpte är dessa som är lila med hjärtan, det finns även i vitt.

#1 - Agnieszka

Jättefina! Vad kostar dem?

#2 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Agnieszka Bara 199 kr/set!

#3 - Anna Kaagaard Kristensen

Dem var jättefina! Jag har sett fina sängkläder där massor av gånger. Jag tycker bara att det är lite tråkigt att affären som jag var inne i en gång som sålde hm home (jag tror att det var på Drottninggatan) var den tråkigaste jag någonsin varit med om :( jag brukar föredra att handla i butik, men med hm home är det raka motsatsen :P

#4 - LADY DAHMER

helt OT men jag och anna surrar om att träffas på torsdag. Kan du orkar du vill du? Vart är inte bestämt, men jag blir ju ite ledsen om det är hemma hos mig. :P

#5 - J.

Jättefina verkligen!!

#6 - jennie

Ååå, va fint! Vad kostade det?