bambi

SERIÖST?!?!
Allvarligt??? En kvinna blir provocerad av OSTREKLAM och anmäler den för sexuella anspelningar?!?! Hallå??? Hur kan man ens komma på en sån sak, vilken fantasi kvinnan måste ha... och va hon måste bli provocerad hela tiden...



Glöm inte att prenumera på bloggen om du inte redan gör det!

#1 - Carro

Tur att jag inte är så lättprovocerad iaf =) Konstiga kvinna... Skäms ju för att bo i samma stad...

#2 - ♥anna♥

Hahah ja hur orkar folk med sånt där..

#3 - Carina

Haha herregud... säger jag bara :)

#4 - Filippa

är nyfiken på reklamen, vet ej vilken, men nog fan finns det alltid folk som skall vränga till det i skallen o ha nåt att klaga på, haha

#5 - Erika

Haha ja såg d.... Hon har nog inte så mycket att göra på dagarna ;P

#6 - Tess

Jag brukar ha lite snuskig humor, men inte ens jag har tolkat denna reklam på det viset. Skumt!

#7 - Becca

Jag skäms för att säga det nu men jag skämtade faktiskt lite om den där reklamen, alltså just för att jag tyckte det var kul att de sa "smaken sitter i hålen"! Jag är troligtvis pervers och har dålig humor, men men! :P



Skulle dock aldrig komma på att anmäla det dock, men förstår väl att inte de som gjorde reklamen tänkte så?! Då har man inte mycket till lov om man anmäler något sånt!

#8 - Matilda

De måste vara svårt för henne att gå i en affär och speciellt förbi osthyllan

#9 - Emma Kaagaard Kristensen

Haha helt galet!

Jarlsberg ost som är så god, både osten och hålen :-D

#10 - Izza

hehe skrattade högt nä jag läste artikeln. ja vissa e rätt lättprovocerade ja. men handlar nog mer om att hon inte fått något på ett tag ;)