bambi

Tävling: Vinn ett personligt smycke från Gobbit


Gobbit tillverkar personliga smycken
, där man själv kan bestämma vad det ska stå och vilket typsnitt det ska vara och vilka symboler som ska finnas med.


Nu har ni chansen att vinna ett valfritt personligt smycke från Gobbit.se (värde 400 kr.). Allt ni behöver göra är att gå in ---> här <--- och skriva en motivering varför just ni ska vinna!

Tävlingen pågår fram till söndagen den 5 september! Lycka till!

Tusen tack till Gobbit som sponsrar tävlingen!
#1 - Therese - Eira Min Ögonsten

Vilken härlig tävling! Den ska jag vara med i! :)

#2 - Linda

VIlka underbara smycken! Nu är jag med och tävlar och har även länkat från min blogg.



Kram kram!!

#3 - Sandra

Jag är med och tävlar och länkar även i min blogg! :)

#4 - Ulrika Slottner

Hej!

Helt underbara smycken!

Jag länkar från min blogg!

#5 - Othilia

Jättefina smycken, personliga och vackra

#6 - Förvirrade Morsan

klart man är med=)

#7 - Ulrika

Verkligen fina smycken, klart man är med och tävlar! =)

#8 - care69

Jag är gärna med!

Har fyllt i formuläret och tipsat här:

http://care69.blogspot.com/2010/09/5-sept-vinn-ett-personligt-smycke-fran.html

#9 - Anna på Grönkulla

Finfin tävling! Jag är gärna med, har länkat i högerspalten på min blogg :)

#10 - Emilia

Jag är självklart med och tävlar. Länkar även från min blogg :D

#11 - Cassandra

Jag vet inte om jag är försent ute, men jag testar ändå! Jag vill hemskt gärna vinna en Ring med texten Joakim

"ett hjärta" Cassandra, då det ska få symbolisera mig och min pojkväns kärlek till varann, det har ju ändå varit vi i snart 2 år :)

#12 - Mattias

Är ju så nyfiken och håller fortfarande tummarna, får man veta vinnarna av dina fina tävlingar snart?