bambi

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag



Senaste sjukhusmodet.
Urtvättade mysbyxor (jag tror att dom ska vara gråa?)
Lång sjukhusrock

#1 - sara

Senaste modet ! :) Sjukt snyggt. Ska vi ringa till nån stor modedesigner och fråga om dom vill ta med det i nästa kollektion? ;)

Hittade btw din blogg igår och älskar den redan! =)

#2 - Sofi

Snyggt :D

#3 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha snyggt! Älskar bilden

#4 - Linda

Tjusigt värre!! Ungefär som här då. Just nu har jag den blå nattskjortan på mig som gör att man verkligen ser ut som en patient! Igår hade jag också en sådan, men i storlek "stor"... och den var stor kan jag lova! Hade passat bättre åt någon i 100 kg-klassen.



Har även en väldigt "fräsig" vit landstingströja som man kan variera med. Gärna med en blommig tantrock utanpå. Tjohooo! ;-)

#5 - Martina

Själv kommer man få stoltsera med de tjusiga nättrosorna landstinget kör med eftersom det är magen som ska opereras...

#6 - Erika

Snyggt :=) Hoppas du har det så bra kan ha det...

#7 - Linda

Haha! Odd Molly, släng dig i väggen! Men en skönhet klär i allt. =o)