bambi

Dag 16 – Bloggar jag följer

Jag ändrade på dagens ämne, tyckte att detta var roligare än "min första kyss" (finns inte så mycket att berätta om den).

För att själv vara en intensiv bloggare så är jag ganska så dålig på att läsa bloggar själv. Men jag har några som jag läser varje dag:

 

Bloggkommentatorerna - ett bra sätt att ha lite koll på vad som händer i bloggvärlden, dessutom så skriver dom på ett humoristiskt sätt.


LadyDahmer
, Apan, Matstugan och Tillsammans är man mindre ensam - måste ju ha koll på vännerna...

Micah - 15 åring som nyligen har blivit mamma och jag kan inte sluta läsa, men jag känner att jag måste ha lite koll på henne också...


Dessa bloggar läser jag några gånger i veckan:

Evelina - har följt hennes blogg ända sen innan hon gifte sig. En mycket trevlig blogg  :)

Katrin Zytomierska - hennes son är nästan jämngammal med Leah och det är roligt att läsa en lite annorlunda mammablogg


Och dessa bloggar blir kanske nån gång i veckan:


Engla
- även om vi kanske inte har så mycket gemensamt så kan jag inte låta bli att kolla av läget då och då  :)

Ketchupmamman - en mycket rolig blogg! Om man inte har varit inne på den tidigare så måste man gå in och läsa lite NU!

Livet efter Astrid - en blogg om sorgen efter Astrid som föddes och dog 5 dagar innan Leah föddes. Jag kan inte låta bli att läsa hennes blogg och tänka att det kunde lika gärna ha hänt oss....

Matplatsen - är nog den matbloggen som jag följer mest... läser den då och då.

#1 - Martina - Tävla hos mig om upplevelsebox värde upp till 1000:-

Här fanns ju några nya bloggar att kika på...och några jag oxå följer :-)

Då har jag att göra nästa gång jag skulle råka få lite tid över hmmm

#2 - Anonym

... och jag håller självklart koll på dig. ;) kram!

#3 - Beata

Gick in på bloggen "Livet efter Astrid" och läste förlossningsberättelsen. Jag kunde inte sluta gråta och känner en så stor förtvivlan för deras skull, det kunde lika gärna hönt mig. Vad orättvist att inte få behålla sitt barn, att få hålla det i famnen och se det långsamt dö. Jag kan bara föreställa mig den sorgen. Detta berörde mig något otroligt.

#4 - Anonym

Tjejen med bloggen "Tillsammans är man mindre ensam" finns inte längre och har inte funnits på ett tag.

#5 - Anonym

Nu blev det lite fel ;)

Tjejen finns ju såklart, bara bloggen som är borta.