bambi

Dag 25 – En första

Den första av någonting brukar alltid vara lite extra speciellt och minnesvärt... här är några utav mina första:

Första resan utomlands utan föräldrar - Kreta med några vänner. Vi skötte oss ganska så bra faktiskt  :)

<-- Zacks farfar när han var liten

Första gången vi såg Zack - så tyckte vi att han var en kopia av sin farfar

Första gången jag såg Blair Witch Project - så kunde jag inte somna förrän kl.4 på natten

Första gången jag flög - var jag 3 år gammal och vi flög till Sverige för att hälsa på släkt

Första datorn - fick jag av min pappa när jag fyllde 13 år, en 433:a (det var ju ovanligt med datorer på den tiden...)

Första cd-skivan jag köpte - East 17... haha... om man säger det namnet nu för tiden så vet nog ingen vilka dom är/var

Första Odd Mollyn - en ljusgrå underkjol som köptes våren 2007

#1 - Mailan

Haha, Jag var störtförälskad i tony i East 17 när jag var ung.

#2 - Linda

Vilket sammanträffande, för det var den första skivan som jag köpte också =).

#3 - Vikkan

Tillhör man rätt generation är det klart man minns East 17. Jag var dock inte störtörälskad i någon i det bandet men New Kids on the Block-där hade vi bandet med stort B. ;-)



/Vikkan

#4 - Becca

Zack är verkligen sjukt lik sin farfar! :)

#5 - Malin

Everybody, everybody in the House of Love! Klart man kommer ihåg East 17 :)

#6 - Natali

East 17, klart jag minns. Tyckte de var toppen.Mindes till och med att en av medlemmarna bodde i Walthamstow (stavning?) och när jag var i London sist såg jag att det var en av stationerna.....minnen....

#7 - Evelina

Ja oj vad lika de är! Jag som alltid tyckt att han är så lik dig :-)



East 17, oj oj oj vilka minnen haha!