bambi

Det kom ett sött litet paket...



...fylld med fina hemmagjorda godisar! Från sötaste Nina! Tusen tack, va gulligt av dig!



Egentligen så var det nog tänkt att jag skulle ha haft med mig dessa fina godisar när jag var inlagd, men nu blev det en jättefin "Välkommen hem" present istället.

Tack än en gång Nina!

#1 - Hanna

Å vad härligt att du är hemma! Välkommen hem....förstår om det är svårt att hålla sig borta från lillan =)

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Varsågod!



Så bra att det kom fram tillslut.

Jag var lite fundersam på vart det hade tagit vägen...



Precis som du trodde var ju tanken att det skulle komma fram innan men ok välkommen-hem-present blev det.



Ha nu en härlig måndag HEMMA.



Kram

#3 - LADY DAHMER | Confessions of a Neurotic Attentionwhore

åhh! De skulle jag inte våga äta upp ens, de är för fina!

#4 - Jessica - bymom.se - söker bloggande testpiloter!

Vad skönt att du är hemma! Och vilken fin present :-)

#5 - Cissi

mums! vilka söta :)