bambi

Musik på bröllopet



Oj, så svårt att välja musik till bröllopet. Jag fick en lista över låtar som dom kan spela, gissa om jag blev glad när jag såg Kent med på listan!!! Vet bara inte om jag kan övertala sambon att vi ska ha Kent på bröllopet... han är inte lika stort Kent-fan som jag  ;)
#1 - Susanne

Finns en låt som är så vacker och när jag hör den får jag tårar i ögonen. Mycket beror nog på att min dotter sjöng den till sin tvillingsyster på hennes bröllop.

Det är Shania Twains "From this moment"



Sen finns det en annan fin sång som jag skulle kunna tänka mig om jag gifter mig någon gång :-)

Lite okänd här i Sverige men i USA är han tydligen stor. Jim Brickman och låten "My Destiny" väldigt vacker text.



Lycka till med allt borta i Thailand och hoppas ni får ett alldeles underbart bröllop <3



Kram till hela familjen!

#2 - Sophie

Tycker att "Utan dina andetag" är en helt underbar kärleks-/bröllopslåt oavsett om man gillar Kent eller inte. Texten är så klockren.



#3 - marie

hoppas du kan övertala honom för den är ju så fin! ska jag gifta mig någongång så vill jag att den spelas :)

#4 - Milo

Utan dina andetag lyssnade jag på när jag låg på BB med första dottern. :) Så skimrande var aldrig havet är också fin.

#5 - Sofia

Sussi Tapper och visst finns mirakel är så himla fin tycker jag.

Lyssna på hela den texten..



Kram Sofia

#6 - Tess

Menas Unchained melody från Ghost? Det står Unchanged...

#7 - Linda

Mitt tips:

Feels like home med Chantal Kreviazuk. Så vacker...

#8 - Jyoti

Kan du inte ge han ett ex av texten? (Han kanske redan kan den förstås)

Jag är inte heller ett lika stort Kent-fan som min man, men på vårt bröllop började jag nästan att gråta när "vår sångerska" sjöng den! Texten är ju klockren. Hon sjöng den och Hallelujah.

#9 - Emma

#10 - Emma

Ett låt tips är du är allt med Sonja Alden

Den hade vi på vårt bröllop den är helt underbar!



Vet inte om ni ska ha någon bröllopsvals?

Annars är All for love med bryan adams fin den kan man ha under vigslen med klart om man vill =)



Lycka till med allt nu!!!

#11 - :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Jag kan rekommendera att lyssna på:

Du är allt - Shirley Clamp

Som en vind i ditt hår - Shirley Clamp

The Luckiest



Fina låtar, passande till bröllop, de två översta hade vi på vårt bröllop och inte ett öga va torrt, otroligt fina texter.



Kram

#12 - Therese, Henry och lillebror Charlie

Klart ni ska ha kent på bröllopet!!! :) Min man är inte heller ett lika stort kent-fan som jag, han bryr sig inte ens nämnvärt om dem. Men eftersom jag älskar dem, och han älskar mig, så fick jag ju såklart ha en kentlåt med, och då blev det ju ingen mindre än deras enda kärlekslåt - utan dina andetag!! Så go for it säger jag!! :) Hihi