bambi

Nu blir det lite tyst här ett tag....
Det händer stora saker med bloggen idag... så fram tills allt är klart så kommer det vara lite tyst här på bloggen  ;)
#1 - Isbjarne

Åh jag älskar din header! Kent <3

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Spännande!!!

#3 - Malena

Va spännande! :)

#4 - Ivana

Oj så spännande! :)

#5 - Therese, Henry & Charlie

Oooh, spännande! :) Ser vi fram emot!

#6 - Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Åh JAG VET! Haha.

Vad kul. Grattis. Vi hörs framöver.



Kram på dig.

#7 - Anna

Jag gissar att du ska flytta bloggen till Allt för föräldrar.

#8 - Tejje

Oj vad spännande, nu blir man ju nyfiken!

#9 - Anonym

Bambi. Rose-Marie.

Jag ínspireras och peppas otroligt mycket av din styrka. Ingen människa kan nog förstå vad du går igenom, förutom någon som själv gjort det och varit i samma sits med två små barn.

Jag tycker att du är en så otroligt stark person. Du är väldigt omtänksam och ödmjuk mot andra och uppdaterar, bjuder på tips och berättar hur du mår. Precis som du gör när du är "som vanligt". Tycker det är så otroligt motiverande att du inte släpper det "vanliga" livet på grund av det som inträffat.

Du visar att man kan vara stark och leva ett vanligt liv fastän man bär på något otroligt jobbigt.

Tack!

Jag älskar din blogg och kommer aldrig att sluta läsa den.

Tack för att du är du!

Kram

en "cybervän"

#10 - Anonym

Haha, kan jag få ett litet pris nu? ;-)

#11 - Jenny i Dalby (mamma till tre)

Ja då ser man ju på adressen nu var man hamnat! Grattis, för jag antar att detta är bra!? :) Spännande! Jag hoppas att bloggen fortsätter vara lika mysig och personlig som den är nu!

#12 - Carolina

Grattis till flytten :) Tänkte på dig igår faktiskt när jag bakade, chokladpraliner med saffranskola i ( vi verkar vara de mest chokladgillande bloggarna iallafal), haha, undrade hur det hade gått för dig med radioaktiviteten och allt :)'