bambi

Ska man tänka logiskt?
Usch, det är jobbigt att vara rädd för att jag skadar barnen så fort jag kramar om dom. Sambon försöker få mig att tänka logiskt, om strålningen gick ner från 75 till 1,5 på tre dygn så borde det ju vara helt borta nu. Men tänk om det inte är det? Logiken villl inte bita på mig just nu...
#1 - Linda

Usch... Och jobbigt att du måste vänta tills fredag innan du vet säkert...

#2 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag förstår dej, tror jag i alla fall.

Men jag är ganska säker på att de skulle ALDRIG släppa hem dej om det inte var säkert för dina barn.

#3 - Anna - Mamma till 2 små troll :)

Håller med Nina. Personalen vet ju om att du har barn och dom hade inte släppt dig om du skulle vara farlig för barnen.

#4 - Linda

Jag tror inte heller att de hade släppt hem dig om du vore en fara för dina barn! Ni kanske inte behöver sova tätt tätt men jag tror inte att "vanliga vardagskramar" gör någon skada.