bambi

Smörgåspremiär!


Idag blev det premiär för Leah att äta lite smörgås. Det gick strålande! Hon gick även smaka lite mosad potatis med sås från köttgrytan vi åt till middag och det slukade hon också. Det får mig att bli mindre orolig över hur det ska gå med maten för henne när vi är i Thailand.

Det gick även bra att mata henne med bollar idag:


#1 - Anonym

Det kommer gå superbra!! Har Zack atopiska eksem på kinderna? Det har Sixten, smörjde ett par dagar med hydrokortison och nu är det mycket finare!

#2 - tankgirrl

Jag stordiggar tältet! vart hade de hittat det? vet du det?

#3 - ♥ ♥ ♥ BAMBI - snart bröllop och föräldraledig i Thailand!! ♥ ♥ ♥

anonym Ja, det har han. Jag smörjer också in honom med hydrokortizon på kinderna :)



tankgirrl Nej, jag vet tyvärr inte det... var ju en julklapp!

#4 - Linda

Haha! Vilka roliga kort! Massa bus!

#5 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Underbara ungar!

Gudrun va skönt att hon är så matglad.

#6 - Puff

Såg maken din spatsera på Sollentuna Centrum idag, lunchtid. Tog mig en stund att komma på varför jag kände igen honom, men sen trillade myntet ner! ;)

#7 - Anonym

Så hemskt när dem små liven sätter i halsen.. Jag visste inte alls vad jag skulle göra! Har Zack och leah satt i halsen??

Trevlig dag!

#8 - Jennie

Va härligt att hon har god aptit. Det underlättar väldigt :)

Vilka fina bilder, och roligt med ett bollhav :) Min dotters kusin har också ett bollhav fast i en plastbassäng på hennes rum :)



Kram